7.ročník – Hudobná výchova
Poslednú vyučovaciu hodinu z hudobnej výchovy sme mali v altánku zhotovenom v rámci projektu. Na úvod sme si zaspievali deťom najznámejšie pesničky a potom sme hodnotili žiakov z druhého polroku a to zo spevu, vypracovaného projektu a zo záverečného testu. Žiaci sa zhodnotili samostatne a vyučujúci zakrúžkoval výslednú známku. Hodina v prírode sa deťom páčila.
Aktivita 3.4.
Prehľad kľúčových udalostí a výsledkov činnosti uskutočnenej v rámci realizácie aktivity Školský altánok
7.ročník – Technika
Počas preberania témy Grafická komunikácia sa využil modul Technické výkresy altánku. Pomocou vizualizéra vyučujúci premietol žiakom technické výkresy altánku, priblížil im jednotlivé výkresy a žiaci sa ich takto učili čítať.
6. ročník – Technika
Počas preberania témy Technické výkresy sa využil modul VM0223 Technické výkresy altánku. Pomocou vizualizéra vyučujúci premietol žiakom technické výkresy altánku, priblížil im jednotlivé výkresy a žiaci sa ich takto učili čítať.
7. ročník – Technika
Počas hodiny sa žiaci oboznámili postupnou cestou ako sa dopracovať k hotovému výrobku. Spomínali, čo všetko museli urobiť pri zhotovovaní svojho výrobku, ktorý už urobili v prvom polroku. V závere hodiny im bola pustená prezentácia na interaktívnej tabuli s názvom Technologický postup výroby altánku. Za domácu úlohu dostali žiaci vypracovať technologický postup výroby jednoduchého výrobku z dreva.
7. ročník – Hudobná výchova
Pri preberaní danej témy ‘Modus’ sme so žiakmi mali hodinu v altánku, ktorý bol zhotovený v rámci projektu. Žiaci sa učili spievať pieseň Poza bučky. V prírode sa rozospievali a zaspievali aj iné piesne a predstavili tak v piesňach rôzne moderné smery.
6. ročník – Technika
Počas preberania témy Technické výkresy sa využil modul VM0223 Technické výkresy altánku. Pomocou vizualizéra vyučujúci premietol žiakom technické výkresy altánku, priblížil im jednotlivé výkresy a žiaci sa ich takto učili čítať. Nakoniec bola pred žiakov postavená maketa altánku a žiaci kreslili náčrty makety z jednotlivých pohľadov.
7. ročník – Hudobná výchova
Pri preberaní témy ‘Ľudové piesne’ sme so žiakmi mali hodinu v altánku, ktorý bol zhotovený v rámci projektu.
Žiaci sa v prírode rozospievali a predstavili tak v piesňach krásu ľudových piesni.
6. ročník – Technika
Počas preberania témy Technické výkresy sa využil vzdelávací modul ‘Technické výkresy altánku’.
Pomocou vizualizéra vyučujúci premietol žiakom technické výkresy altánku, priblížil im jednotlivé výkresy a žiaci sa ich takto učili čítať.
Nakoniec bola pred žiakov postavená maketa altánku a žiaci kreslili náčrty makety z jednotlivých pohľadov.
6. ročník – Technika
Počas preberania témy Kreslenie jednoduchých výkresov sa využil modul ‘Technické výkresy altánku’.
Pomocou vizualizéra vyučujúci premietol žiakom technické výkresy altánku, priblížil im jednotlivé výkresy a žiaci sa ich takto učili čítať.
Nakoniec bola pred žiakov postavená maketa altánku a žiaci kreslili náčrty makety z jednotlivých pohľadov.
6. ročník – Technika
Počas hodiny sa žiaci oboznámili s postupnou cestou ako sa dopracovať k hotovému výrobku.
Spomínali, čo všetko museli zrobiť pri zhotovovaní svojho výrobku, ktorý už urobili v prvom polroku.
V závere hodiny im bola pustená prezentácia na interaktívnej tabuli s názvom ‘Technologický postup výroby altánku’.
Za domácu úlohu dostali žiaci vypracovať technologický postup výroby jednoduchého výrobku z dreva.