Dňa 17.10.2017 sa uskutočnila v priestoroch školy kontrola realizácie projektu na mieste v zmysle článku 12 Kontrola/audit Všeobecných zmluvných podmienok k Zmluve o poskytnutí nenávratného finančného príspevku. Kontrolu vykonala kontrolná skupina zo SORO.
Aktivity
Prehľad kľúčových udalostí a výsledkov činnosti uskutočnenej v rámci realizácie aktivít projektu
3. ročník – Náboženstvo
Po zopakovaní vedomosti o modlitbe sv. ruženca sme využili interaktívnu tabuľu a modul vypracovaný v programe Captivate zobrazujúci tajomstva sv. ruženca. Žiaci postupne zo snímok modulu čítali tajomstvá sv. ruženca. Po ukončení modlitby si z modulu zaznamenali do zošita krátke zamyslenia k tajomstvám, zamerané na rodinu. Spätná väzba od žiakov spočívala vo vypracovaní krátkeho testu v module.
5. ročník – Geografia
Na vyučovacej hodine zameranej na Svetový oceán, ktorý tvorí podstatnú časť povrchu našej Zeme, žiaci pracovali s interaktívnou tabuľou. Na nej sme si najprv otvorili modul o Svetovom oceáne, ktorý bol vypracovaný v programe Captivate. Počas vysvetľovania učiva o Svetovom oceáne žiaci sledovali modul, ktorý im priblížil a objasnil vysvetľovanú problematiku. V závere vyučovacej hodiny žiaci vypracovávali test, ktorý im vyhodnotil správnosť testových položiek automaticky, a tak v závere zistili svoju percentuálne úspešnosť v teste. Žiaci zvládli prebraté učivo veľmi dobre.
5. ročník – Náboženstvo
Po zopakovaní vedomosti o modlitbe sv. ruženca sme využili interaktívnu tabuľu a modul vypracovaný v programe Captivate zobrazujúci tajomstva sv. ruženca. Žiaci postupne zo snímok modulu čítali tajomstvá sv. ruženca. Po ukončení modlitby si z modulu zaznamenali do zošita krátke zamyslenia k tajomstvám, zamerané na rodinu. Spätná väzba od žiakov spočívala vo vypracovaní krátkeho testu v module.
8. ročník, 9. ročník – Telesná a športová výchova
Žiaci sa po rozcvičke venovali cvikom na posilňovanie svalstva celého tela. Využili pri tom: 1. Rotoped – posilňovanie svalstva dolných končatín. 2. Posilňovač rebound – posilňovanie brušného a chrbtového svalstva. 3. Eliptický trenažér – získavanie fyzickej kondície. 4. Vibromasážny stroj – uvoľnenie svalstva celého tela.
2. ročník, 4. ročník – Náboženstvo
Po prebratej téme -,, Október zasvätený modlitbe ruženca’, sme využili interaktívnu tabuľu a moduly vypracované v programe Captivate zobrazujúce všetky tajomstva sv. ruženca. Žiaci postupne zo snímok modulu čítali jednotlivé tajomstvá sv. ruženca. Po ukončení prezentácií si z modulov zaznamenali do zošita všetky tajomstvá sv. ruženca. Spätná väzba od žiakov spočívala vo vypracovaní krátkych testov v module po každom ruženci.
6. ročník – Náboženstvo
Po zopakovaní vedomosti o modlitbe sv. ruženca sme využili interaktívnu tabuľu a modul vypracovaný v programe Captivate zobrazujúci tajomstva sv. ruženca. Žiaci postupne zo snímok modulu čítali tajomstvá sv. ruženca. Po ukončení modlitby si z modulu zaznamenali do zošita krátke zamyslenia k tajomstvám, zamerané na rodinu. Spätná väzba od žiakov spočívala vo vypracovaní krátkeho testu v module.
7. ročník – Náboženstvo
Po prebratej téme -,, Október zasvätený modlitbe ruženca’, sme využili interaktívnu tabuľu a moduly vypracované v programe Captivate zobrazujúce všetky tajomstva sv. ruženca. Žiaci postupne zo snímok modulu čítali jednotlivé tajomstvá sv. ruženca. Po ukončení prezentácií si z modulov zaznamenali do zošita všetky tajomstvá sv. ruženca. Spätná väzba od žiakov spočívala vo vypracovaní krátkych testov v module po každom ruženci.
5. ročník – Biológia
Téma hodiny biológie – Ako žije les – bola vizuálne doplnená interaktívnym modulom s názvom Podmienky života na Zemi. Expozičná fáza bola žiakom vysvetľovaná a doplnená aj pomocou jednotlivých modulových snímok, ktoré žiakom prehlbovali problematiku hodiny, najmä potravový reťazec a jeho význam v prírode. Po prebratí učiva a napísaní si poznámok do zošitov si žiaci upevňovali nadobudnuté vedomosti pomocou testovej časti modulu, ktorý im v závere vyhodnotil aj mieru správnych odpovedí. Nesprávne odpovede sme si spoločne opravovali. Žiaci zvládli učivo na veľmi dobrej úrovni.
5. ročník, 6. ročník, 7. ročník, 8. ročník, 9. ročník – Telesná a športová výchova
Počas tejto vyučovacej hodiny sa žiačky po rozcvičke rozdelili do skupín. Každej skupine bola pridelená pomôcka, ktorá precvičovala inú časť tela. Boli využité nasledovné pomôcky: stepper, vibromasážny stroj, rotoped, posilňovač rebound, eliptický trenažér, švihadlá, činky, činky na aerobik, fit lopta, siliče na precvičovanie rúk a zápästia, prsný posilňovací prístroj.