Aktivity

Prehľad kľúčových udalostí a výsledkov činnosti uskutočnenej v rámci realizácie aktivít projektu

okt 172017
 

Dňa 17.10.2017 sa uskutočnila v priestoroch školy kontrola realizácie projektu na mieste v zmysle článku 12 Kontrola/audit Všeobecných zmluvných podmienok k Zmluve o poskytnutí nenávratného finančného príspevku. Kontrolu vykonala kontrolná skupina zo SORO.

okt 162017
 

3. ročník – Náboženstvo
Po zopakovaní vedomosti o modlitbe sv. ruženca sme využili interaktívnu tabuľu a modul vypracovaný v programe Captivate zobrazujúci tajomstva sv. ruženca. Žiaci postupne zo snímok modulu čítali tajomstvá sv. ruženca. Po ukončení modlitby si z modulu zaznamenali do zošita krátke zamyslenia k tajomstvám, zamerané na rodinu. Spätná väzba od žiakov spočívala vo vypracovaní krátkeho testu v module.

okt 162017
 

5. ročník – Geografia
Na vyučovacej hodine zameranej na Svetový oceán, ktorý tvorí podstatnú časť povrchu našej Zeme, žiaci pracovali s interaktívnou tabuľou. Na nej sme si najprv otvorili modul o Svetovom oceáne, ktorý bol vypracovaný v programe Captivate. Počas vysvetľovania učiva o Svetovom oceáne žiaci sledovali modul, ktorý im priblížil a objasnil vysvetľovanú problematiku. V závere vyučovacej hodiny žiaci vypracovávali test, ktorý im vyhodnotil správnosť testových položiek automaticky, a tak v závere zistili svoju percentuálne úspešnosť v teste. Žiaci zvládli prebraté učivo veľmi dobre.

okt 162017
 

5. ročník – Náboženstvo
Po zopakovaní vedomosti o modlitbe sv. ruženca sme využili interaktívnu tabuľu a modul vypracovaný v programe Captivate zobrazujúci tajomstva sv. ruženca. Žiaci postupne zo snímok modulu čítali tajomstvá sv. ruženca. Po ukončení modlitby si z modulu zaznamenali do zošita krátke zamyslenia k tajomstvám, zamerané na rodinu. Spätná väzba od žiakov spočívala vo vypracovaní krátkeho testu v module.

okt 132017
 

8. ročník, 9. ročník – Telesná a športová výchova
Žiaci sa po rozcvičke venovali cvikom na posilňovanie svalstva celého tela. Využili pri tom: 1. Rotoped – posilňovanie svalstva dolných končatín. 2. Posilňovač rebound – posilňovanie brušného a chrbtového svalstva. 3. Eliptický trenažér – získavanie fyzickej kondície. 4. Vibromasážny stroj – uvoľnenie svalstva celého tela.

okt 132017
 

2. ročník, 4. ročník – Náboženstvo
Po prebratej téme -,, Október zasvätený modlitbe ruženca’, sme využili interaktívnu tabuľu a moduly vypracované v programe Captivate zobrazujúce všetky tajomstva sv. ruženca. Žiaci postupne zo snímok modulu čítali jednotlivé tajomstvá sv. ruženca. Po ukončení prezentácií si z modulov zaznamenali do zošita všetky tajomstvá sv. ruženca. Spätná väzba od žiakov spočívala vo vypracovaní krátkych testov v module po každom ruženci.

okt 132017
 

6. ročník – Náboženstvo
Po zopakovaní vedomosti o modlitbe sv. ruženca sme využili interaktívnu tabuľu a modul vypracovaný v programe Captivate zobrazujúci tajomstva sv. ruženca. Žiaci postupne zo snímok modulu čítali tajomstvá sv. ruženca. Po ukončení modlitby si z modulu zaznamenali do zošita krátke zamyslenia k tajomstvám, zamerané na rodinu. Spätná väzba od žiakov spočívala vo vypracovaní krátkeho testu v module.

okt 132017
 

7. ročník – Náboženstvo
Po prebratej téme -,, Október zasvätený modlitbe ruženca’, sme využili interaktívnu tabuľu a moduly vypracované v programe Captivate zobrazujúce všetky tajomstva sv. ruženca. Žiaci postupne zo snímok modulu čítali jednotlivé tajomstvá sv. ruženca. Po ukončení prezentácií si z modulov zaznamenali do zošita všetky tajomstvá sv. ruženca. Spätná väzba od žiakov spočívala vo vypracovaní krátkych testov v module po každom ruženci.

okt 132017
 

5. ročník – Biológia
Téma hodiny biológie – Ako žije les – bola vizuálne doplnená interaktívnym modulom s názvom Podmienky života na Zemi. Expozičná fáza bola žiakom vysvetľovaná a doplnená aj pomocou jednotlivých modulových snímok, ktoré žiakom prehlbovali problematiku hodiny, najmä potravový reťazec a jeho význam v prírode. Po prebratí učiva a napísaní si poznámok do zošitov si žiaci upevňovali nadobudnuté vedomosti pomocou testovej časti modulu, ktorý im v závere vyhodnotil aj mieru správnych odpovedí. Nesprávne odpovede sme si spoločne opravovali. Žiaci zvládli učivo na veľmi dobrej úrovni.

okt 122017
 

5. ročník, 6. ročník, 7. ročník, 8. ročník, 9. ročník – Telesná a športová výchova
Počas tejto vyučovacej hodiny sa žiačky po rozcvičke rozdelili do skupín. Každej skupine bola pridelená pomôcka, ktorá precvičovala inú časť tela. Boli využité nasledovné pomôcky: stepper, vibromasážny stroj, rotoped, posilňovač rebound, eliptický trenažér, švihadlá, činky, činky na aerobik, fit lopta, siliče na precvičovanie rúk a zápästia, prsný posilňovací prístroj.