6. ročník – Technika
Počas preberania témy Technické výkresy sa využil modul VM0223 Technické výkresy altánku. Pomocou vizualizéra vyučujúci premietol žiakom technické výkresy altánku, priblížil im jednotlivé výkresy a žiaci sa ich takto učili čítať.
Aktivita 3.4.
Prehľad kľúčových udalostí a výsledkov činnosti uskutočnenej v rámci realizácie aktivity Školský altánok
6. ročník – Slovenský jazyk
Altánok, ktorý bol postavený počas realizácie projektu, sme využili pri projektoch Objavuj a skúmaj. Žiaci v ňom predviedli chemické pokusy, ktoré si pripravili na základe prečítanej literatúry faktu. Pokusy sa vydarili, žiaci boli obohatení o nový zážitok.
6. ročník – Hudobná výchova
V rámci témy – Zaspievajme si, sme so žiakmi mali hodinu v altánku, ktorý bol zhotovený v rámci projektu. Žiaci sa v prírode rozospievali a predstavili tak v piesňach krásu ľudových piesní.
5. ročník – Hudobná výchova
V rámci témy – Piesne nášho regiónu, sme so žiakmi mali hodinu v altánku, ktorý bol zhotovený v rámci projektu. Žiaci sa v prírode rozospievali a predstavili tak v piesňach krásu ľudových piesní.
8. ročník – Anglický jazyk
V rámci vyučovania anglického jazyka sme využili priestory školského altánku, kde sme pracovali s didaktickou hrou Do you speak English? Pravidlá sme mierne upravili, aby bola hra zameraná na jav, ktorý sme chceli precvičiť a to prvú podmienkovú vetu. Žiaci mali aj v závere hodiny k dispozícii obrázok, od ktorého sa odvíjala ďalšia časť ich aktivity.
5. ročník – Anglický jazyk
Na hodine anglického jazyka sme využili priestory školského altánku, aby sme spríjemnili a oživili vyučovanie. Pri opakovaní učiva opis osôb a vecí žiaci hravou a nenásilnou formou zopakovali danú tému, pri jednotlivých úlohách využili rôzne techniky, napríklad kreslenie, pantomímu, ukazovanie, slovný opis.
6. ročník – Anglický jazyk
Pri vyučovaní a opakovaní slovnej zásoby týkajúcej sa televíznych programov sme využili priestor školského altánku. Hravou formou si žiaci zopakovali danú slovnú zásobu, pričom využili rôzne techniky ako slovný popis programu, pantomímu, dramatické vyjadrenie.
9. ročník – Anglický jazyk
V rámci vyučovania anglického jazyka sme využili priestory školského altánku, kde sme pracovali s didaktickou hrou Do you speak English? Pravidlá sme mierne upravili, aby bola hra zaujímavejšia a aby sa žiaci sa viac zapájali do tejto hry.
7. ročník – Technika
Počas hodiny sa žiaci oboznámili s postupnou cestou ako sa dopracovať k hotovému výrobku. Spomínali, čo všetko museli zrobiť pri zhotovovaní svojho výrobku, ktorý už urobili v prvom polroku. V závere hodiny im bola pustená prezentácia na interaktívnej tabuli s názvom Technologický postup výroby altánku. Za domácu úlohu dostali žiaci vypracovať technologický postup výroby jednoduchého výrobku z dreva.
9.ročník – Hudobná výchova
Poslednú vyučovaciu hodinu z hudobnej výchovy sme mali v altánku zhotovenom v rámci projektu. Na úvod sme si zaspievali deťom najznámejšie pesničky a potom sme hodnotili žiakov z druhého polroku a to zo spevu, vypracovaného projektu a zo záverečného testu. Žiaci sa zhodnotili samostatne a vyučujúci zakrúžkoval výslednú známku. Hodina v prírode sa deťom páčila.