Aktivita 3.4.

Prehľad kľúčových udalostí a výsledkov činnosti uskutočnenej v rámci realizácie aktivity Školský altánok

jún 192017
 

6. ročník – Slovenský jazyk
Altánok, ktorý bol postavený počas realizácie projektu, sme využili pri projektoch Objavuj a skúmaj. Žiaci v ňom predviedli chemické pokusy, ktoré si pripravili na základe prečítanej literatúry faktu. Pokusy sa vydarili, žiaci boli obohatení o nový zážitok.

jún 142017
 

8. ročník – Anglický jazyk
V rámci vyučovania anglického jazyka sme využili priestory školského altánku, kde sme pracovali s didaktickou hrou Do you speak English? Pravidlá sme mierne upravili, aby bola hra zameraná na jav, ktorý sme chceli precvičiť a to prvú podmienkovú vetu. Žiaci mali aj v závere hodiny k dispozícii obrázok, od ktorého sa odvíjala ďalšia časť ich aktivity.

jún 142017
 

5. ročník – Anglický jazyk
Na hodine anglického jazyka sme využili priestory školského altánku, aby sme spríjemnili a oživili vyučovanie. Pri opakovaní učiva opis osôb a vecí žiaci hravou a nenásilnou formou zopakovali danú tému, pri jednotlivých úlohách využili rôzne techniky, napríklad kreslenie, pantomímu, ukazovanie, slovný opis.

feb 152017
 

7. ročník – Technika
Počas hodiny sa žiaci oboznámili s postupnou cestou ako sa dopracovať k hotovému výrobku. Spomínali, čo všetko museli zrobiť pri zhotovovaní svojho výrobku, ktorý už urobili v prvom polroku. V závere hodiny im bola pustená prezentácia na interaktívnej tabuli s názvom Technologický postup výroby altánku. Za domácu úlohu dostali žiaci vypracovať technologický postup výroby jednoduchého výrobku z dreva.

jún 152016
 

9.ročník – Hudobná výchova
Poslednú vyučovaciu hodinu z hudobnej výchovy sme mali v altánku zhotovenom v rámci projektu. Na úvod sme si zaspievali deťom najznámejšie pesničky a potom sme hodnotili žiakov z druhého polroku a to zo spevu, vypracovaného projektu a zo záverečného testu. Žiaci sa zhodnotili samostatne a vyučujúci zakrúžkoval výslednú známku. Hodina v prírode sa deťom páčila.