6. ročník – Hudobná výchova
Pri počúvaní skladby ‘5.symfónia a-mol’ hudobného skladateľa Ludwiga van Beethovena sme si na vyučovacom predmete Hudobná výchova vypočuli skladby cez domáce kino zakúpené v rámci projektu. Kvalitné prehranie nahrávok bolo umeleckým zážitkom pre žiakov.
Aktivita 1.2.
Prehľad kľúčových udalostí a výsledkov činnosti uskutočnenej v rámci realizácie aktivity Tvorba Školského vzdelávacieho programu
6. ročník – Hudobná výchova
Pri počúvaní tvorby skladateľa J. S. Bacha, sme si na vyučovacom predmete – Hudobná výchova vypočuli skladby cez domáce kino zakúpené v rámci projektu. Kvalitné prehranie nahrávok bolo umeleckým zážitkom pre žiakov.
9.ročník – Dejepis
Na hodine dejepisu vyučujúca priblížila počas expozičnej fázy vyučovania problematiku života v SR. Žiaci počas výkladu vizuálne sledovali interaktívny modul o živote na dedine, ako žili čo robili, kde bývali a aké podmienky mali na život.
Vo fixačnej fáze vyučovacej hodiny žiaci vypracovávali interaktívny test v module, v úlohách si vyberali z odpovedí, ktorých správnosť bola vyhodnocovaná automaticky. Žiaci pracovali s modulom v každý sám v počítačovej učebni.
7. ročník – Matematika
Na vyučovacej hodine sme využili pripravený modul s názvom Pomer, priama a nepriama úmernosť. Modul slúžil ako pomôcka pri sprístupnení učiva a následne jeho upevňovaní. Modul sme premietli prostredníctvom interaktívnej tabule.
7. ročník – Matematika
Na vyučovacej hodine sme využili pri sprístupnení učiva vzdelávací modul s názvom Pomer. Využili sme v úvode hlavne teoretickú časť. V závere hodiny sme využili aj testovú časť na overenie pochopenia sprístupneného učiva. Modul sme spustili prostredníctvom interaktívnej tabule.
7. ročník – Geografia
Na vyučovacej hodine sme upevňovali učivo z tematického celku Afrika. Pri opakovaní sme využili pripravený modul z projektu s názvom Afrika v kocke. Žiaci si tak upevnili učivo. Vzdelávací modul bol doplnený obrazovým materiálom. Premietli sme ho prostredníctvom interaktívnej tabule.
6. ročník – Geografia
Na vyučovacej hodine si žiaci v PC učebni overili svoje vedomosti z celku Austrália. Žiaci si počas vyučovacej hodiny vypracovali interaktívny test v programe Captivate.
7. ročník – Hudobná výchova
Na interaktívnej tabuli sme so žiakmi pozerali muzikál Rebelové.
Využili sme aj domáce kino zakúpené v rámci projektu, aby zážitok z pozerania muzikálu bol dokonalý.
9. ročník – Hudobná výchova
Na interaktívnej tabuli sme so žiakmi pozerali ukážky z muzikálov.
Využili sme aj domáce kino zakúpené v rámci projektu, aby zážitok z pozerania muzikálu bol dokonalý.
7. ročník – Hudobná výchova
Pri počúvaní skladieb ‘ROCK AND ROLL’, ktoré žiaci vyhľadávali na interaktívnej tabuli cez internet sme si ich na vyučovacom predmete hudobná výchova vypočuli cez domáce kino zakúpené v rámci projektu.
Kvalitné prehranie nahrávok bolo umeleckým zážitkom pre žiakov.