Aktivita 2.2.

Prehľad kľúčových udalostí a výsledkov činnosti uskutočnenej v rámci realizácie aktivity Tvorba digitálnych vzdelávacích pomôcok

okt 162017
 

3. ročník – Náboženstvo
Po zopakovaní vedomosti o modlitbe sv. ruženca sme využili interaktívnu tabuľu a modul vypracovaný v programe Captivate zobrazujúci tajomstva sv. ruženca. Žiaci postupne zo snímok modulu čítali tajomstvá sv. ruženca. Po ukončení modlitby si z modulu zaznamenali do zošita krátke zamyslenia k tajomstvám, zamerané na rodinu. Spätná väzba od žiakov spočívala vo vypracovaní krátkeho testu v module.

okt 162017
 

5. ročník – Geografia
Na vyučovacej hodine zameranej na Svetový oceán, ktorý tvorí podstatnú časť povrchu našej Zeme, žiaci pracovali s interaktívnou tabuľou. Na nej sme si najprv otvorili modul o Svetovom oceáne, ktorý bol vypracovaný v programe Captivate. Počas vysvetľovania učiva o Svetovom oceáne žiaci sledovali modul, ktorý im priblížil a objasnil vysvetľovanú problematiku. V závere vyučovacej hodiny žiaci vypracovávali test, ktorý im vyhodnotil správnosť testových položiek automaticky, a tak v závere zistili svoju percentuálne úspešnosť v teste. Žiaci zvládli prebraté učivo veľmi dobre.

okt 162017
 

5. ročník – Náboženstvo
Po zopakovaní vedomosti o modlitbe sv. ruženca sme využili interaktívnu tabuľu a modul vypracovaný v programe Captivate zobrazujúci tajomstva sv. ruženca. Žiaci postupne zo snímok modulu čítali tajomstvá sv. ruženca. Po ukončení modlitby si z modulu zaznamenali do zošita krátke zamyslenia k tajomstvám, zamerané na rodinu. Spätná väzba od žiakov spočívala vo vypracovaní krátkeho testu v module.

okt 132017
 

2. ročník, 4. ročník – Náboženstvo
Po prebratej téme -,, Október zasvätený modlitbe ruženca’, sme využili interaktívnu tabuľu a moduly vypracované v programe Captivate zobrazujúce všetky tajomstva sv. ruženca. Žiaci postupne zo snímok modulu čítali jednotlivé tajomstvá sv. ruženca. Po ukončení prezentácií si z modulov zaznamenali do zošita všetky tajomstvá sv. ruženca. Spätná väzba od žiakov spočívala vo vypracovaní krátkych testov v module po každom ruženci.

okt 132017
 

6. ročník – Náboženstvo
Po zopakovaní vedomosti o modlitbe sv. ruženca sme využili interaktívnu tabuľu a modul vypracovaný v programe Captivate zobrazujúci tajomstva sv. ruženca. Žiaci postupne zo snímok modulu čítali tajomstvá sv. ruženca. Po ukončení modlitby si z modulu zaznamenali do zošita krátke zamyslenia k tajomstvám, zamerané na rodinu. Spätná väzba od žiakov spočívala vo vypracovaní krátkeho testu v module.

okt 132017
 

7. ročník – Náboženstvo
Po prebratej téme -,, Október zasvätený modlitbe ruženca’, sme využili interaktívnu tabuľu a moduly vypracované v programe Captivate zobrazujúce všetky tajomstva sv. ruženca. Žiaci postupne zo snímok modulu čítali jednotlivé tajomstvá sv. ruženca. Po ukončení prezentácií si z modulov zaznamenali do zošita všetky tajomstvá sv. ruženca. Spätná väzba od žiakov spočívala vo vypracovaní krátkych testov v module po každom ruženci.

okt 132017
 

5. ročník – Biológia
Téma hodiny biológie – Ako žije les – bola vizuálne doplnená interaktívnym modulom s názvom Podmienky života na Zemi. Expozičná fáza bola žiakom vysvetľovaná a doplnená aj pomocou jednotlivých modulových snímok, ktoré žiakom prehlbovali problematiku hodiny, najmä potravový reťazec a jeho význam v prírode. Po prebratí učiva a napísaní si poznámok do zošitov si žiaci upevňovali nadobudnuté vedomosti pomocou testovej časti modulu, ktorý im v závere vyhodnotil aj mieru správnych odpovedí. Nesprávne odpovede sme si spoločne opravovali. Žiaci zvládli učivo na veľmi dobrej úrovni.

okt 122017
 

8. ročník – Slovenský jazyk
Žiaci sa oboznámili so životom a dobou Ľudovíta Štúra premietnutím modulu Ľudovít Štúr na interaktívnej tabuli. Vypracovali sme testové úlohy. K riešeniam úloh, ktoré boli vypracované nesprávne sme si ešte raz našli v prezentácii. Vypracovali sme aj úlohy pripravené v prostredí FlowWorks, ktoré súviseli s témou.

okt 092017
 

9. ročník – Fyzika
V rámci hodiny zameranej na upevňovanie vedomostí z tematického celku Magnetické vlastnosti látok bol využitý interaktívny modul Magnetizmus.
Žiaci si najprv zopakovali informácie o magnetických vlastnostiach pomocou teoretickej časti modulu a neskôr pomocou individuálnej práce s testovou časťou modulu zistili mieru svojich vedomostí.
Test im vyhodnotil správnosť testových položiek automaticky, v závere zistili svoju percentuálnu úspešnosť v teste.

okt 062017
 

9. ročník – Náboženstvo
Na vyučovacej hodine žiaci pracovali s interaktívnou tabuľou, na ktorej sa im zobrazil modul vypracovaný v programe Captivate o jednotlivých sviatkoch Panny Márie. Dôraz bol kladený aj na modlitbu Panny Márie a to svätý ruženec. Počas vysvetľovania učiva žiaci sledovali modul, ktorý im vizuálne priblížil vysvetľovanú problematiku. Vo fixačnej fáze žiaci hlasovacím zariadením hlasovali za správnu odpoveď v testovej časti modulu, ktorý im následne vyhodnotil mieru ich správnych odpovedí.