8. ročník – Hudobná výchova
Poslednú vyučovaciu hodinu z hudobnej výchovy sme mali v altánku zhotovenom v rámci projektu. Na úvod sme si zaspievali deťom najznámejšie pesničky a potom sme hodnotili žiakov z druhého polroku a to zo spevu, vypracovaného projektu a zo záverečného testu. Žiaci sa zhodnotili samostatne a vyučujúci zakrúžkoval výslednú známku. Hodina v prírode sa deťom páčila.
Zariadenia
9. ročník – Hudobná výchova
Modul s názvom Populárna hudba sme využili v téme Moderné smery v súčasnosti na interaktívnej tabuli. V teoretickej časti modulu sa žiaci oboznámili so základnými druhmi modernej populárnej hudby. Získané vedomosti si mohli overiť v TESTE, ktorý bol súčasťou modulu.
7. ročník – Hudobná výchova
Zakúpené zariadenie cez projekt – Domáce kino sme využili pri téme Hudba na internete So žiakmi sme si vypočuli rôzne ukážky, ktoré si pripravili v rámci projektu. Domáce kino tomu dodalo príjemnú atmosféru – podobnú v klasickom kine.
9. ročník – Hudobná výchova
Zakúpené zariadenie cez projekt – Domáce kino sme využili pri téme Muzikál. So žiakmi sme si vypočuli rôzne ukážky muzikálov. Domáce kino tomu dodalo príjemnú atmosféru – podobnú v klasickom kine.
9. ročník – Hudobná výchova
Pri počúvaní ukážok skladieb gregoriánskeho chorálu sme na vyučovacom predmete hudobná výchova využili domáce kino zakúpené v rámci projektu. Kvalitné prehranie nahrávok bolo umeleckým zážitkom pre žiakov.
7. ročník – Hudobná výchova
Pri preberaní témy Klasicizmus sme so žiakmi na interaktívnej tabuli vyhľadávali skladby autora J. S. Bach a vypočuli sme si ich cez domáce kino zakúpené v rámci projektu. Využitím domáceho kina mali žiaci z počúvania umelecký zážitok.