9. ročník – Výtvarná výchova
Cieľom vyučovacej hodiny bol nefiguratívny výtvarný prejav. Ako ukážky sme použili rôzne polohy úžitkové umenia a taktiež modul Dejiny výtvarného umenia. Žiaci počas tvorby využívali škvrnu a gesto, teda primárne vlastnosti farieb. Výsledkom ich tvorby mal byť geometrický alebo gestický obraz. V závere hodiny sa žiaci pokúsili slovne interpretovať vlastné výtvory. Diskusia o použitých prostriedkoch na dosiahnutom výraze prispela k lepšiemu pochopeniu abstraktného umenia.
Dátum konania: 17.1.2017 (12:15-13:00)
Miesto konania: priestory školy
Učiteľ: Mgr. Marta Labantová
Počet žiakov: 11 (Samuel Duda, Patrik Duda, Ján Irha , Marek Lainda, Tomáš Michna , Sebastián Nedoroščík, Adrián Novotný, Vanesa Palubová, Dávid Režnický , Mária Šromovská, Mária Zemjánková)