Dejepis

okt 042017
 

8. ročník – Dejepis
Na hodine dejepisu vyučujúca priblížila žiakom v úvodnej časti život a detstvo Napoleona Bonaparte.
Žiaci počas výkladu sledovali interaktívny modul o Napoleonovi Bonaparte, kde a s kým bojoval a ako končia jeho výboje.
Tento modul vyučujúca použila aj vo fixačnej fáze vyuč. hodiny a zároveň v testovej časti žiaci si preverili a upevnili svoje vedomosti.
Modul pre nich bol veľmi poučný lebo hneď si mohli overiť správnosť svojich odpovedi.

Dátum konania: 4.10.2017 (7:45-8:30)
Miesto konania: priestory školy
Učiteľ: Mgr. Marta Labantová
Počet žiakov: 14 (Ivana Dudlaková, Dušan Habiňák, Branislav Habiňák, Marek Habiňák, Eva Irhová, Matej Harendarčík, Branisalv Jendrejčák, Ján Mačutek, Jozef Michna, Ján Šmajda, Šimon Šoltys, Antónia Torbíková, Ján Zemjanek, Adrián želonka)

okt 022017
 

9. ročník – Dejepis
Na hodine dejepisu vyučujúca priblížila počas výkladu vyučovania život, úspechy a spoluprácu počas I. svetovej vojny.
Žiaci počas výkladu vizuálne sledovali interaktívny modul Milan Rastislav Štefánik.
Žiakov tento modul veľmi zaujal, pretože M. R. Štefánik bol aj výborným letcom, zaujalo ich aj aké lietadlá boli použité počas I. svetovej vojny, ako skončil svoj život a prečo tak? Ďalej akú hodnosť dosiahol.
Vo fixačnej fáze vyučovacej hodiny žiaci vypracovávali interaktívny test v module, v úlohách si vyberali z odpovedí, ktorých správnosť bola vyhodnocovaná automaticky. Žiaci pracovali s modulom v každý sám. Výsledky boli veľmi dobré.

Dátum konania: 2.10.2017 (7:45-8:30)
Miesto konania: priestory školy
Učiteľ: Mgr. Marta Labantová
Počet žiakov: 11 (Eva Bednarčíková, Ján Duda, Matej Duda, Viera Džurňáková, Viktória Habiňáková, Vladimíra Habiňáková, František Irha , Dávid Krišák, Filip Krišák, Andrea Maniaková, Lukáš Želonka)

sep 282017
 

9. ročník – Dejepis
Na hodine dejepisu vyučujúca priblížila počas výkladu vyučovania život, úspechy a spoluprácu počas I. svetovej vojny.
Žiaci počas výkladu vizuálne sledovali interaktívny modul ‘Milan Rastislav Štefánik’.
Žiakov tento modul veľmi zaujal, pretože M. R. Štefánik bol aj výborným letcom, zaujalo ich aj aké lietadlá boli použité počas I. svetovej vojny, ako skončil svoj život a prečo tak? Ďalej akú hodnosť dosiahol. Test robili v počítačovej učebni, každý sám o to bolo zaujímavejšie, že k testu sa mohli vrátiť kde urobili chybu a zopakovať si ešte ráz. Výsledky boli veľmi dobré.
Vo fixačnej fáze vyučovacej hodiny žiaci vypracovávali interaktívny test v module, v úlohách si vyberali z odpovedí, ktorých správnosť bola vyhodnocovaná automaticky.

Dátum konania: 28.9.2017 (8:40-9:25)
Miesto konania: priestory školy
Učiteľ: Mgr. Marta Labantová
Počet žiakov: 11 (Eva Bednarčíková, Ján Duda, Matej Duda, Viera Džurňáková, Viktória Habiňáková, Vladimíra Habiňáková, František Irha , Dávid Krišák, Filip Krišák, Andrea Maniaková, Lukáš Želonka)

jún 062017
 

6. ročník – Dejepis
Počas vyučovacej hodiny bola využitá časť modulu Výtvarné umenie, zameraná na kultúru a architektúru. Významné stavby známych architektov mali poslúžiť ako inšpirácia. Osvojené vedomosti si žiaci overili v testovacej časti modulu. V záverečnej časti sme zhodnotili využitie základných princípov v kultúre a architektúre. Ďalej sme zhodnotili využitie základných princípov architektúry a zopakovali si známe architektonické budovy u nás, význam umenia pre dnešok.

Dátum konania: 6.6.2017 (7:45-8:30)
Miesto konania: priestory školy
Učiteľ: Mgr. Marta Labantová
Počet žiakov: 9 (Michal Bartkovský, Adrián Bombara, Jozef Irha, Marek Marhefka, Martin Michna, Bianka Osipčáková, Sofia Palubová, Sarah Režnická, Kristián Talár)

jún 052017
 

8. ročník – Dejepis
Na hodine dejepisu vyučujúca priblížila počas výkladu vyučovania život, úspechy a spoluprácu počas I. svetovej vojny.
Žiaci počas výkladu vizuálne sledovali interaktívny modul ‘Milan Rastislav Štefánik’.
Žiakov tento modul veľmi zaujal, pretože M. R. Štefánik bol aj výborným letcom, zaujalo ich aj aké lietadlá boli použité počas I. svetovej vojny, ako skončil svoj život a prečo tak? Ďalej akú hodnosť dosiahol. Test robili v počítačovej učebni, každý sám o to bolo zaujímavejšie, že k testu sa mohli vrátiť kde urobili chybu a zopakovať si ešte ráz. Výsledky boli veľmi dobré.
Vo fixačnej fáze vyučovacej hodiny žiaci vypracovávali interaktívny test v module, v úlohách si vyberali z odpovedí, ktorých správnosť bola vyhodnocovaná automaticky.

Dátum konania: 5.6.2017 (7:45-8:30)
Miesto konania: priestory školy
Učiteľ: Mgr. Marta Labantová
Počet žiakov: 15 (Eva Bednarčíková, Ján Duda, Matej Duda, Viera Džurňáková, Branislav Habiňák, Marek Habiňák, Viktória Habiňáková, Vladimíra Habiňáková, František Irha, Filip Krišák, Andrea Maniaková, Jozef Michna, Bibiána Režnická, František Zemjánek , Lukáš Želonka)

máj 162017
 

7. ročník – Dejepis
Na hodine dejepisu počas výkladu vizuálne sledovali modul Mária Terézia, kde sa oboznamovali som životom, vládou Márie Terézie.
Žiaci boli prekvapení , že popri tom, že sa starala o výchovu svojich 16 deti ešte aj vládla a robila reformy, veľká reforma školstva, armády, poľnohospodárstva, súdnictva a mnoho ďalších.
Žiaci tým, že sledovali a aj videli tak si veľa zapamätali.
Žiaci si v spätnej väzbe pomocou testu s vyhodnotením zistili mieru osvojených vedomostí. Žiaci pracovali v rámci triednej skupiny a zisťovali úroveň svojich poznatkov. Potom už chceli pracovať aj samostatne aby získali známku.

Dátum konania: 16.5.2017 (11:25-12:10)
Miesto konania: priestory školy
Učiteľ: Mgr. Marta Labantová
Počet žiakov: 11 (Ivana Dudláková, Kristína Habiňáková, Matej Harendarčík, Eva Irhová, Klaudia Krišáková, Adam Pier, Adam Smoleň , Ján Šmajda, Šimon Šoltýs, Antónia Torbíková, Ján Zemjánek)

máj 102017
 

6. ročník – Dejepis
Na vyučovacej hodiny bola využitá časť modulu Výtvarné umenie, zameraná hlavné na architektúru. Významné stavby barokových architektov mali poslúžiť ako inšpirácia. Osvojené vedomosti si žiaci overili v testovacej časti modulu. V záverečnej časti sme zhodnotili využitie základných princípov architektúry v konkrétnych prácach žiakov. Vyhodnotenie bolo viac ako zaujímavé, pretože sa hodnotili vedomosti a práce.

Dátum konania: 10.5.2017 (12:15-13:00)
Miesto konania: priestory školy
Učiteľ: Mgr. Marta Labantová
Počet žiakov: 8 (Michal Bartkovský, Adrián Bombara, Jozef Irha, Martin Michna, Bianka Osipčáková, Sofia Palubová, Sarah Režnická, Kristián Talár)

mar 212017
 

6. ročník – Dejepis
Na vyučovacej hodine žiaci pracovali s interaktívnou tabuľou, na ktorej sa im zobrazil modul vypracovaný v programe Captivate o vývoji Kresťanstva. Počas vysvetľovania učiva žiaci sledovali modul, ktorý im vizuálne priblížil vysvetľovanú problematiku. Vo fixačnej fáze žiaci hlasovacím zariadením hlasovali za správnu odpoveď v testovej časti modulu, ktorý im následne vyhodnotil mieru ich správnych odpovedí.

Dátum konania: 21.3.2017 (7:45-8:30)
Miesto konania: priestory školy
Učiteľ: Mgr. Marta Labantová
Počet žiakov: 9 (Michal Bartkovský, Adrián Bombara, Jozef Irha, Marek Marhefka, Martin Michna, Bianka Osipčáková, Sofia Palubová, Sarah Režnická, Kristián Talár)

mar 142017
 

6. ročník – Dejepis
V rámci hodiny zameranej na upevňovanie vedomostí z tematického celku Staroveký Rím a ich jeho kultúra bol využitý interaktívny modul Rímska kultúra.
Žiaci si najprv zopakovali informácie o kultúrnych pamiatkach starovekého Ríma, o ktorých sa učili a následne si svoje vedomostí overili v testových úlohách , ktoré automaticky vyhodnotili úroveň ich poznatkov, s percentuálnou úspešnosťou.
U niektorých žiakov bol tento modul veľmi prospešný, lebo všetko si zapamätali čo videli a počuli v module a vedeli hneď odpovedať na všetky otázky.

Dátum konania: 14.3.2017 (7:45-8:30)
Miesto konania: priestory školy
Učiteľ: Mgr. Marta Labantová
Počet žiakov: 9 (Michal Bartkovský, Adrián Bombara, Jozef Irha, Marek Marhefka, Martin Michna, Bianka Osipčáková, Sofia Palubová, Sarah Režnická, Kristián Talár)

feb 282017
 

6. ročník – Dejepis
Po zapnutí interaktívnej tabule boli žiaci oboznámení s témou hodiny. Vysvetľovanie témy o živote v rímskom meste vizuálne doplnil interaktívny modul s názvom ‘Rímska kultúra’, ktorý bol vypracovaný v programe Captivate. Pomocou modulu vizuálne sledovali problematiku o živote v meste. Po vysvetlení témy si žiaci na podklade modulu zapísali do zošitov poznámky, spoločne sme si zopakovali informácie z hodiny a následne žiaci dostali do rúk hlasovacie zariadenia, ktorými individuálnou formou zodpovedali hlasovaním za jednotlivé úlohy, ktoré sa nachádzali v testovej časti interaktívneho modulu. Ich hlasovanie bolo vyjadrené percentuálnym zastúpením úspešnosti riešenia.

Dátum konania: 28.2.2017 (7:45-8:30)
Miesto konania: priestory školy
Učiteľ: Mgr. Marta Labantová
Počet žiakov: 9 (Michal Bartkovský, Adrián Bombara, Jozef Irha, Marek Marhefka, Martin Michna, Bianka Osipčáková, Sofia Palubová, Sarah Režnická, Kristián Talár)