Mgr. Emília Čenščáková

sep 062017
 

3. ročník – Vlastiveda
V expozičnej časti hodiny sme využili na spestrenie vzdelávacieho procesu elektronickú kroniku, v ktorej si žiaci prezreli jednotlivé kapitoly s obrázkovým materiálom, urobili si potrebné poznámky a náčrt, ako má kronika vyzerať.

Dátum konania: 6.9.2017 (11:25-12:10)
Miesto konania: priestory školy
Učiteľ: Mgr. Emília Čenščáková
Počet žiakov: 12 (Dominik Bartkovský, Dominik Bartkovský, Samuel Griger, Jana Habiňáková, Karin Hadidomová, Natália Hadidomová, Matej Homulka, Ema Michnová, Ján Nedoroščík, Viktória Palubová, Ján Richnavský, Marianna Talárová)

jún 162017
 

3. ročník – Vlastiveda
Na hodine pri upevňovaní vedomostí sme využili modul Svetoznáme pamiatky I. Žiaci ho mali na interaktívnej tabuli stále k dispozícii. V skupinách losovali úlohy – navrhnúť vlastné erby Vlkolínca, Banskej Štiavnice, Bardejova a Levoče. Žiaci v závere svoje vedomosti otestovali a zistili mieru osvojených poznatkov.

Dátum konania: 16.6.2017 (11:25-12:10)
Miesto konania: priestory školy
Učiteľ: Mgr. Emília Čenščáková
Počet žiakov: 8 (Vladimír Čopjak, Denis Hadidom, Martin Markovič, Maroš Michna, Daniela Michnová, Dušan Rozik, Alexander Rusiňák, Damián Želonka)

mar 242017
 

3. ročník – Vlastiveda
V záverečnej fixačnej časti vyučovacej hodiny bola využitá teoretická aj testová časť interaktívneho modulu s názvom Ako vznikla slovenská hymna.
Žiaci sa oboznámili s osobnosťou Janka Matušku, s jeho rodným domom a pozreli si uchované vzácne fotografie s pôvodnými rukopismi.
Následne si svoje vedomosti otestovali a zistili mieru zapamätaných poznatkov.

Dátum konania: 24.3.2017 (11:25-12:10)
Miesto konania: priestory školy
Učiteľ: Mgr. Emília Čenščáková
Počet žiakov: 6 (Vladimír Čopjak, Denis Hadidom, Martin Markovič, Maroš Michna, Daniela Michnová, Alexander Rusiňák)

mar 032017
 

3. ročník – Vlastiveda
Na hodine vlastivedy sme v expozičnej časti využili so žiakmi interaktívny modul Mária Terézia, ktorý žiakov bližšie oboznámil s historickou osobnosťou M. Terézie a jej pestrým životom.
Žiaci si v spätnej väzbe pomocou testu s vyhodnotením zistili mieru osvojených vedomostí.

Dátum konania: 3.3.2017 (11:25-12:10)
Miesto konania: priestory školy
Učiteľ: Mgr. Emília Čenščáková
Počet žiakov: 8 (Vladimír Čopjak, Denis Hadidom, Martin Markovič, Maroš Michna, Daniela Michnová, Dušan Rozik, Alexander Rusiňák, Damián Želonka)

feb 242017
 

3. ročník – Vlastiveda
Pri učive Predmety ako svedkovia doby sme využili materiály z elektronickej kroniky, ktorá je u žiakov obľúbená a žiaci sa vedia v nej orientovať. Podľa potreby a záujmu si vyberali vhodné fakty a obrázky.

Dátum konania: 24.2.2017 (11:25-12:10)
Miesto konania: priestory školy
Učiteľ: Mgr. Emília Čenščáková
Počet žiakov: 8 (Vladimír Čopjak, Denis Hadidom, Martin Markovič, Maroš Michna, Daniela Michnová, Dušan Rozik, Alexander Rusiňák, Damián Želonka)

feb 062017
 

3. ročník – Slovenský jazyk
V expozičnej časti vyučovacej hodiny, ktorá bola zameraná na získavanie nových vedomostí, si žiaci osvojovali poznatky pomocou modulu Vybrané slová po s. Daný modul premietnutý na interaktívnej tabuli pomohol žiakom ľahšie pochopiť význam jednotlivých vybraných slov.
Žiaci pracovali v rámci triednej skupiny a v závere vyučovacej hodiny zisťovali úroveň svojich poznatkov.

Dátum konania: 6.2.2017 (7:45-8:30)
Miesto konania: priestory školy
Učiteľ: Mgr. Emília Čenščáková
Počet žiakov: 8 (Vladimír Čopjak, Denis Hadidom, Martin Markovič, Maroš Michna, Daniela Michnová, Dušan Rozik, Alexander Rusiňák, Damián Želonka)

dec 162016
 

3. ročník – Čítanie
Metodický materiál Goralské hádanky zo Zamaguria nám spestrili vyučovaciu hodinu a priblížili žiakom goralské nárečie, ktorým mnohí doma rozprávajú s rodičmi a príbuznými. Do zbierky prispeli svojimi hádankami aj samotní žiaci.

Dátum konania: 16.12.2016 (7:45-8:30)
Miesto konania: priestory školy
Učiteľ: Mgr. Emília Čenščáková
Počet žiakov: 8 (Vladimír Čopjak, Denis Hadidom, Martin Markovič, Maroš Michna, Daniela Michnová, Dušan Rozik, Alexander Rusiňák, Damián Želonka)

dec 122016
 

3. ročník – Slovenský jazyk
V záverečnej fixačnej časti vyučovacej hodiny, ktorá bola zameraná na upevňovanie vedomostí, si žiaci overili svoje poznatky pomocou modulu Vybrané slová po p. Na interaktívnej tabuli si zopakovali význam jednotlivých vybraných slov a formou testu vypracovali jednotlivé úlohy s overením správnosti odpovedí.
Žiaci pracovali v rámci triednej skupiny a zisťovali úroveň svojich poznatkov.

Dátum konania: 12.12.2016 (7:45-12:10)
Miesto konania: priestory školy
Učiteľ: Mgr. Emília Čenščáková
Počet žiakov: 8 (Vladimír Čopjak, Denis Hadidom, Martin Markovič, Maroš Michna, Daniela Michnová, Dušan Rozik, Alexander Rusiňák, Damián Želonka)

nov 252016
 

3. ročník – Vlastiveda
Na hodine vlastivedy sme v expozičnej časti využili so žiakmi interaktívny modul Lesy – naše pľúca, ktorý poukázal na jednotlivé druhy lesov a ich obyvateľov, vyskytujúcich sa u nás.
Žiaci si v spätnej väzbe pomocou testu s vyhodnotením zistili mieru osvojených vedomostí.

Dátum konania: 25.11.2016 (11:25-12:10)
Miesto konania: priestory školy
Učiteľ: Mgr. Emília Čenščáková
Počet žiakov: 8 (Vladimír Čopjak, Denis Hadidom, Martin Markovič, Maroš Michna, Daniela Michnová, Dušan Rozik, Alexander Rusiňák, Damián Želonka)

nov 152016
 

3. ročník – Slovenský jazyk
V expozičnej časti vyučovacej hodiny, ktorá bola zameraná na získavanie nových vedomostí, si žiaci osvojovali poznatky pomocou modulu Vybrané slová po m. Daný modul premietnutý na interaktívnej tabuli pomohol žiakom ľahšie pochopiť význam jednotlivých vybraných slov.
Žiaci pracovali v rámci triednej skupiny a v závere vyučovacej hodiny zisťovali úroveň svojich poznatkov.

Dátum konania: 15.11.2016 (7:45-8:30)
Miesto konania: priestory školy
Učiteľ: Mgr. Emília Čenščáková
Počet žiakov: 8 (Vladimír Čopjak, Denis Hadidom, Martin Markovič, Maroš Michna, Daniela Michnová, Dušan Rozik, Alexander Rusiňák, Damián Želonka)