3. ročník

okt 162017
 

3. ročník – Náboženstvo
Po zopakovaní vedomosti o modlitbe sv. ruženca sme využili interaktívnu tabuľu a modul vypracovaný v programe Captivate zobrazujúci tajomstva sv. ruženca. Žiaci postupne zo snímok modulu čítali tajomstvá sv. ruženca. Po ukončení modlitby si z modulu zaznamenali do zošita krátke zamyslenia k tajomstvám, zamerané na rodinu. Spätná väzba od žiakov spočívala vo vypracovaní krátkeho testu v module.

Dátum konania: 16.10.2017 (10:35-11:20)
Miesto konania: priestory školy
Učiteľ: Mgr. Mária Gondeková
Počet žiakov: 11 (Dominik Bartkovský, Samuel Griger, Jana Habiňáková, Karin Hadidomová, Natália Hadidomová, Matej Homulka, Ema Michnová, Ján Nedoroščík, Viktória Palubová, Ján Richnavský, Marianna Talárová)

sep 062017
 

3. ročník – Vlastiveda
V expozičnej časti hodiny sme využili na spestrenie vzdelávacieho procesu elektronickú kroniku, v ktorej si žiaci prezreli jednotlivé kapitoly s obrázkovým materiálom, urobili si potrebné poznámky a náčrt, ako má kronika vyzerať.

Dátum konania: 6.9.2017 (11:25-12:10)
Miesto konania: priestory školy
Učiteľ: Mgr. Emília Čenščáková
Počet žiakov: 12 (Dominik Bartkovský, Dominik Bartkovský, Samuel Griger, Jana Habiňáková, Karin Hadidomová, Natália Hadidomová, Matej Homulka, Ema Michnová, Ján Nedoroščík, Viktória Palubová, Ján Richnavský, Marianna Talárová)

jún 162017
 

3. ročník – Vlastiveda
Na hodine pri upevňovaní vedomostí sme využili modul Svetoznáme pamiatky I. Žiaci ho mali na interaktívnej tabuli stále k dispozícii. V skupinách losovali úlohy – navrhnúť vlastné erby Vlkolínca, Banskej Štiavnice, Bardejova a Levoče. Žiaci v závere svoje vedomosti otestovali a zistili mieru osvojených poznatkov.

Dátum konania: 16.6.2017 (11:25-12:10)
Miesto konania: priestory školy
Učiteľ: Mgr. Emília Čenščáková
Počet žiakov: 8 (Vladimír Čopjak, Denis Hadidom, Martin Markovič, Maroš Michna, Daniela Michnová, Dušan Rozik, Alexander Rusiňák, Damián Želonka)

apr 102017
 

3. ročník – Pracovné vyučovanie
Po zapnutí interaktívnej tabule a následne elektronickej kroniky v úvodnej časti hodiny, si žiaci v stati o Veľkej noci pozreli ľudové zvyky a tradície v našom regióne počas tohto najväčšieho cirkevného sviatku v roku. Postupne si uvedomovali tajomstvá sviatkov jari a motivovali sa pri výrobe nádherných kraslíc. Práce sa vydarili a žiaci si odnášali domov s kraslicou aj kúsok veľkonočného čara.

Dátum konania: 10.4.2017 (11:25-12:10)
Miesto konania: priestory školy
Učiteľ: Mgr. Jarmila Grichová
Počet žiakov: 8 (Vladimír Čopjak, Denis Hadidom, Martin Markovič, Maroš Michna, Daniela Michnová, Dušan Rozik, Alexander Rusiňak, Damián Želonka)

mar 242017
 

3. ročník – Vlastiveda
V záverečnej fixačnej časti vyučovacej hodiny bola využitá teoretická aj testová časť interaktívneho modulu s názvom Ako vznikla slovenská hymna.
Žiaci sa oboznámili s osobnosťou Janka Matušku, s jeho rodným domom a pozreli si uchované vzácne fotografie s pôvodnými rukopismi.
Následne si svoje vedomosti otestovali a zistili mieru zapamätaných poznatkov.

Dátum konania: 24.3.2017 (11:25-12:10)
Miesto konania: priestory školy
Učiteľ: Mgr. Emília Čenščáková
Počet žiakov: 6 (Vladimír Čopjak, Denis Hadidom, Martin Markovič, Maroš Michna, Daniela Michnová, Alexander Rusiňák)

mar 132017
 

1. ročník, 3.ročník – Náboženstvo
V pôstnom období sme využili interaktívnu tabuľu a modul vypracovaný v programe Captivate zobrazujúci zastavenia krížovej cesty. Žiaci postupne zo snímok modulu čítali jednotlivé zastavenia spolu s rozjímaním. Po ukončení modlitby si z modulu zaznamenali do zošita krátke zamyslenia k zastaveniam zamerané pre deti. Spätná väzba od žiakov spočívala vo vypracovaní krátkeho testu v module, ktorý bol zameraný na upevnenie poradia zastavení.

Dátum konania: 13.3.2017 (9:35-10:20)
Miesto konania: priestory školy
Učiteľ: Mgr. Mária Gondeková
Počet žiakov: 17 (Ján Bednarčík, Peter Bernát, Filip Dudlák, Andrea Habiňáková, Klaudia Habiňáková, Sandra Jakubčová, František Marek, Samuel Talár, Zuzana Talárova, Vladimír Čopjak, Denis Hadidom, Martin Markovič, Maroš Michna, Daniela Michnová, Dušan Rozik, Alexander Rusiňák, Damián Želonka)

mar 032017
 

3. ročník – Vlastiveda
Na hodine vlastivedy sme v expozičnej časti využili so žiakmi interaktívny modul Mária Terézia, ktorý žiakov bližšie oboznámil s historickou osobnosťou M. Terézie a jej pestrým životom.
Žiaci si v spätnej väzbe pomocou testu s vyhodnotením zistili mieru osvojených vedomostí.

Dátum konania: 3.3.2017 (11:25-12:10)
Miesto konania: priestory školy
Učiteľ: Mgr. Emília Čenščáková
Počet žiakov: 8 (Vladimír Čopjak, Denis Hadidom, Martin Markovič, Maroš Michna, Daniela Michnová, Dušan Rozik, Alexander Rusiňák, Damián Želonka)

feb 242017
 

3. ročník – Vlastiveda
Pri učive Predmety ako svedkovia doby sme využili materiály z elektronickej kroniky, ktorá je u žiakov obľúbená a žiaci sa vedia v nej orientovať. Podľa potreby a záujmu si vyberali vhodné fakty a obrázky.

Dátum konania: 24.2.2017 (11:25-12:10)
Miesto konania: priestory školy
Učiteľ: Mgr. Emília Čenščáková
Počet žiakov: 8 (Vladimír Čopjak, Denis Hadidom, Martin Markovič, Maroš Michna, Daniela Michnová, Dušan Rozik, Alexander Rusiňák, Damián Želonka)

feb 132017
 

3. ročník – Náboženstvo
Žiť život podľa Desatora je pozvanie k plnohodnotnému životu – rozvíjaním ľudskosti a objavením zmyslu života v spoločenstve s človekom a s Bohom. Aj pri tomto učive sme v plnom rozsahu využili interaktívnu tabuľu a modul Desatoro. V závere tematického celku Desatoro – pozvanie k slobode a k dôvere sme využili test tohto modulu. Žiaci si otestovali svoje vedomosti.

Dátum konania: 13.2.2017 (9:35-10:20)
Miesto konania: priestory školy
Učiteľ: Mgr. Mária Gondeková
Počet žiakov: 8 (Vladimír Čopjak, Denis Hadidom, Martin Markovič, Maroš Michna, Daniela Michnová, Dušan Rozik, Alexander Rusiňák, Damián Želonka)

feb 062017
 

3. ročník – Slovenský jazyk
V expozičnej časti vyučovacej hodiny, ktorá bola zameraná na získavanie nových vedomostí, si žiaci osvojovali poznatky pomocou modulu Vybrané slová po s. Daný modul premietnutý na interaktívnej tabuli pomohol žiakom ľahšie pochopiť význam jednotlivých vybraných slov.
Žiaci pracovali v rámci triednej skupiny a v závere vyučovacej hodiny zisťovali úroveň svojich poznatkov.

Dátum konania: 6.2.2017 (7:45-8:30)
Miesto konania: priestory školy
Učiteľ: Mgr. Emília Čenščáková
Počet žiakov: 8 (Vladimír Čopjak, Denis Hadidom, Martin Markovič, Maroš Michna, Daniela Michnová, Dušan Rozik, Alexander Rusiňák, Damián Želonka)