2. ročník

jan 142016
 

2.ročník – Náboženstvo
Počas expozičnej fázy hodiny bol využitý modul Biblia, ktorý vizuálne dopĺňal preberanú problematiku. V závere hodiny žiaci pomocou testu v module overili svoje vedomosti hlasovaním pomocou hlasovacieho zariadenia. Test im vyhodnotil správnosť odpovedí i s percentuálnym vyjadrením ich úspešnosti.

Dátum konania: 14.1.2016 (8:40-9:25)
Miesto konania: priestory školy
Učiteľ: Mgr. Mária Gondeková
Počet žiakov: 8 (Vladimír Čopjak, Denis Hadidom, Martin Markovič, Maroš Michna, Daniela Michnová, Dušan Rozik, Alexander Rusiňak, Damián Želonka)

dec 152015
 

2.ročník, 3.ročník – Náboženstvo
Počas expozičnej fázy hodiny bol využitý modul Desatoro, ktorý vizuálne dopĺňal preberanú problematiku. Žiaci si upevnili Božie prikázania a zvlášť štvrté.
V závere hodiny si pomocou testu v module overili svoje vedomosti.
Test im vyhodnotil správnosť odpovedí i s percentuálnym vyjadrením ich úspešnosti.

Dátum konania: 15.12.2015 (10:35-11:20)
Miesto konania: priestory školy
Učiteľ: Mgr. Mária Gondeková
Počet žiakov: 19 (Vladimír Čopjak, Denis Hadidom, Martin Markovič, Maroš Michna, Daniela Michnová, Dušan Rozik, Alexander Rusiňak, Damián Želonka, Jakub Bartkovský, Branislav Bednarčík, Nikola Čenščáková, Mária Dudláková, Sebastián Habiňák, Ľudmila Habiňáková, Timea Jendrejčáková, Dávid Krak, Michaela Laindová, Emanuel Michna, Šimona Talár)

dec 012015
 

2.ročník, 3.ročník – Náboženstvo
V adventnom období sme využili interaktívnu tabuľu a modul vypracovaný v programe Captivate zobrazujúci advent v liturgii. Žiaci postupne zo snímok modulu čítali jednotlivé symboly a zaujímavosti o advente. Po ukončení modlitby si z modulu zaznamenali do zošita krátke poznámky. Spätná väzba od žiakov spočívala vo vypracovaní krátkeho testu v module, ktorý bol zameraný na upevnenie poznatok o advente.

Dátum konania: 1.12.2015 (9:35-10:20)
Miesto konania: priestory školy
Učiteľ: Mgr. Mária Gondeková
Počet žiakov: 18 (Vladimír Čopjak, Denis Hadidom, Martin Markovič, Maroš Michna, Daniela Michnová, Dušan Rozik, Alexander Rusnák, Damián Želonka, Jakub Bartkovský, Branislav Bednarčík, Nikola Čenščáková, Mária Dudláková, Sebastián Habiňák, Ľudmila Habiňáková, Timea Jendrejčáková, Dávid Krak, Michaela Laindová, Šimona Talár)

nov 242015
 

2.ročník – Náboženstvo
V rámci doplňujúceho učiva sme využili interaktívnu tabuľu a modul vypracovaný v programe Captivate zobrazujúci deväť cirkvou prikázaných sviatkov. Žiaci postupne zo snímok modulu čítali zaujímavosti a dátum slávenia týchto sviatkov. Po ukončení prezentácie si z modulu zaznamenali do zošita krátke zaujímavosti hlavne dátumy týchto sviatkov. Spätná väzba od žiakov spočívala vo vypracovaní krátkeho testu v module.

Dátum konania: 24.11.2015 (9:35-10:20)
Miesto konania: priestory školy
Učiteľ: Mgr. Mária Gondeková
Počet žiakov: 7 (Vladimír Čopjak, Denis Hadidom, Martin Markovič, Maroš Michna, Dušan Rozik, Alexander Rusnák, Damián Želonka)

okt 082015
 

2. ročník, 3. ročník – Náboženstvo
Október- mesiac ruženca. Aj na tejto vyučovacej hodine som využila modul ,,Ruženca svetla’, nakoľko tento ruženec sa doporučuje modliť práve vo štvrtky. Pomocou jednotlivých slidov sme si zopakovali postup modlitby a zároveň upevnili tajomstvá ruženca svetla. Vo fixačnej časti hodiny druháci si nakreslili obrázok tajomstvá, ktoré ho najviac oslovilo. S tretiakmi sme si upevnili a overili poznatky testovou formou z daného modulu.

Dátum konania: 8.10.2015 (8:40-9:25)
Miesto konania: priestory školy
Učiteľ: Mgr. Mária Gondeková
Počet žiakov: 19 (Vladimír Čopjak, Denis Hadidom, Martin Markovič, Maroš Michna, Daniela Michnová, Dušan Rozik, Alex Rusiňak, Damián Želonka, Jakub Bartkovský, Branislav Bednarčík, Nikola Čenščáková, Mária Dudláková, Sebastián Habiňák, Ľudmila Habiňáková, Tímea Jendrejčáková, Dávid Krak, Michaela Laindová, Emanuel Michna, Šimon Talár)

sep 292015
 

2. ročník – Prírodoveda
V úvodnej motivačnej časti hodiny a v úvode tematického celku sme na interaktívnej tabuli využili modul – Podmienky života na Zemi. So žiakmi sme si zdôraznili potrebu vzduchu nielen pre človeka, ale aj pre živočíchy a rastliny. Taktiež sme si zdôraznili potrebu čistého vzduchu a ako by sme sa mali správať, aby sme vzduch neznečisťovali.

Dátum konania: 29.9.2015 (8:40-9:25)
Miesto konania: priestory školy
Učiteľ: Mgr. Adriana Markovičová
Počet žiakov: 8 (Vladimír Čopjak, Denis Hadidom, Martin Markovič, Maroš Michna, Daniela Michnová, Dušan Rozik, Alex Rusiňak, Damián Želonka)

jún 022015
 

2. ročník – Prírodoveda
V závere tematického celku Voda v prírode si žiaci pomocou vzdelávacieho modulu Podmienky života na Zemi zopakovali význam vody, skupenstvá vody, ako vodu delíme i kolobeh vody v prírode. Žiaci si overili i upevnili svoje vedomosti o tomto tematickom celku. Pri tejto hodine bola využitá i interaktívna tabuľa.

Dátum konania: 2.6.2015 (10:35-11:20)
Miesto konania: priestory školy
Učiteľ: Mgr. Adriana Markovičová
Počet žiakov: 11 (Jakub Bartkovský, Branislav Bednarčík, Nikola Čenščáková, Mária Dudláková, Sebastián Habiňák, Ľudmila Habiňáková, Tímea Jendrejčáková, Dávid Krak, Michaela Laindová, Emanuel Michna, Šimon Talár)

mar 102015
 

2. ročník – Prírodoveda
V záverečnej fixačnej časti vyučovacej hodiny pri tematickom celku Rastliny okolo nás a téme Čo sme sa naučili bola využitá teoretická aj testová časť interaktívneho modulu s názvom Lesy – pľúca Zeme. Žiaci si zopakovali aké stromy poznajú, ako ich delíme, v akom prostredí rastú a význam lesov pre človeka. Následne si vedomosti otestovali a zistili mieru zapamätaných poznatkov.

Dátum konania: 10.3.2015 (10:35-11:20)
Miesto konania: priestory školy
Učiteľ: Mgr. Adriana Markovičová
Počet žiakov: 10 (Jakub Bartkovský, Branislav Bednarčík, Nikola Čenščáková, Mária Dudláková, Sebastián Habiňák, Ľudmila Habiňáková, Dávid Krak, Michaela Laindová, Emanuel Michna, Šimon Talár)

mar 042015
 

2. ročník, 4. ročník – Náboženstvo
Neodmysliteľnou súčasťou pôstneho obdobia je krížová cesta. Pri aktualizácii pôstu som využila daný modul premietnutý na interaktívnej tabuli. Žiaci získali poznatky o počte zastavení a ich následnosti. V záverečnej fixačnej časti hodiny vypracovaním testu som dostala spätnú väzbu učiva.

Dátum konania: 4.3.2015 (9:35-10:20)
Miesto konania: priestory školy
Učiteľ: Mgr. Mária Gondeková
Počet žiakov: 19 (Jakub Bartkovský, Jakub Bartkovský, Branislav Bednarčík, Nikola Čenščáková, Mária Dudláková, Sebastián Habiňák, Ľudmila Habiňáková, Timea Jendrejčáková, Dávid Krak, Michaela Laindová, Emanuel Michna, Šimon Talár, Michal Bartkovský, Adrián Bombara, Marek Marhefka, Martin Michna, Bianka Osipčáková, Sofia Palubová, Kristián Talár)

feb 032015
 

2. ročník – Prírodoveda
V úvodnej časti hodiny a v rámci motivácie, ktorej témou bolo Prečo sa rastlina mení, si žiaci i za pomoci interaktívnej tabule mohli prezrieť modul Rastliny. Oboznámili sa s rôznymi rastlinami i s miestami, na ktorých tieto rastliny žijú. Zároveň mali možnosť zodpovedať aj na testové otázky, ktoré boli súčasťou tohto modulu.

Dátum konania: 3.2.2015 (10:35-11:20)
Miesto konania: priestory školy
Učiteľ: Mgr. Adriana Markovičová
Počet žiakov: 10 (Jakub Bartkovský, Branislav Bednarčík, Nikola Čenščáková, Mária Dudláková, Sebastián Habiňák, Ľudmila Habiňáková, Dávid Krak, Michaela Laindová, Emanuel Michna, Šimon Talár)