4. ročník

okt 132017
 

2. ročník, 4. ročník – Náboženstvo
Po prebratej téme -,, Október zasvätený modlitbe ruženca’, sme využili interaktívnu tabuľu a moduly vypracované v programe Captivate zobrazujúce všetky tajomstva sv. ruženca. Žiaci postupne zo snímok modulu čítali jednotlivé tajomstvá sv. ruženca. Po ukončení prezentácií si z modulov zaznamenali do zošita všetky tajomstvá sv. ruženca. Spätná väzba od žiakov spočívala vo vypracovaní krátkych testov v module po každom ruženci.

Dátum konania: 13.10.2017 (10:35-11:20)
Miesto konania: priestory školy
Učiteľ: Mgr. Mária Gondeková
Počet žiakov: 16 (Ján Bednarčík, Peter Bernát, Filip Dudlák, Adriana Habiňáková, Klaudia Habiňáková, František Marek, Samuel Talár, Zuzana Talárová, Vladimír Čopjak, Denis Hadidom, Martin Markovič, Maroš Michna, Danielka Michnová, Dušan Rozík, Alexander Rusiňák, Damián Želonka)

okt 062017
 

4. ročník – Slovenský jazyk
V téme Vybrané slová po b – doplnenie si žiaci v expozičnej fáze zopakovali pomocou interaktívnej tabule a modulu Vybrané slová po b tieto vybrané slová. Pomocou obrázkov, vysvetlenia a testovej časti si žiaci upevnili to, čo sa v 3. ročníku naučili. Po tomto si žiaci v ďalšej časti hodiny mohli rozširovať vedomosti o doplnenie vybraných slov.

Dátum konania: 6.10.2017 (8:40-9:25)
Miesto konania: priestory školy
Učiteľ: Mgr. Adriana Markovičová
Počet žiakov: 8 (Vladimír Čopjak, Denis Hadidom, Martin Markovič, Maroš Michna, Daniela Michnová, Dušan Rozik, Alexander Rusiňak, Damián Želonka)

máj 192017
 

2. ročník, 4. ročník – Telesná výchova
V úvodnej motivačnej časti na hodine rytmickej gymnastiky žiaci po úvodnom rozcvičení sa prestriedali na trampolíne. Nielenže rozcvičili svalstvo tela, rovnováhu , ale aj s dobrou náladou a rozcvičeným telom pokračovali v ďalšej časti hodiny.

Dátum konania: 19.5.2017 (10:35-11:20)
Miesto konania: priestory školy
Učiteľ: Mgr. Adriana Markovičová
Počet žiakov: 17 (Dominik Bartkovský, Samuel Griger, Jana Habiňáková, Karin Hadidomová, Natália Hadidomová, Matej Homulka, Ján Nedoroščík, Viktória Palubová, Ján Richnavský, Marianna Talárová, Jakub Bartkovský, Branislav Bednarčík, Nikola Čenščáková, Mária Dudláková, Sebastián Habiňák, Ľudmila Habiňáková, Michaela Laindová)

máj 112017
 

4. ročník – Matematika
Pri téme Slovné úlohy s kombinatorikou motiváciou si žiaci na hodine pomocou prezentácie na interaktívnej tabuli mohli precvičiť sčítanie a odčítanie viacciferných čísel s prechodom cez základ 10. Na domácu úlohu si mali vopred pripraviť plán ako si zariadiť detskú izbu. Následne v letákoch si vyberali jednotlivé kusy nábytku. Ak už bola izba zariadená, sčítali jednotlivé položky. V poslednej časti úlohy mali žiaci konečnú sumu premeniť na starú menu v korunách( Zaokrúhlili sme 1 euro = 30 korún).

Dátum konania: 11.5.2017 (8:40-9:25)
Miesto konania: priestory školy
Učiteľ: Mgr. Adriana Markovičová
Počet žiakov: 11 (Jakub Bartkovský, Branislav Bednarčík, Nikola Čenščáková, Mária Dudláková, Sebastián Habiňák, Ľudmila Habiňáková, Timea Jendrejčáková, Dávid Krak, Michaela Laindová, Emanuel Michna, Šimon Talár)

mar 162017
 

4. ročník – Matematika
V závere tematického celku Obvody rovinných útvarov si žiaci na hodine pomocou prezentácie , ktorá bola na interaktívnej tabuli mohli upevniť vedomosti, ktoré získali. Žiaci riešili oplotenie záhrady, ktorá bola v tvare obdĺžnika. Ďalej riešili koľko stĺpov potrebujú na upevnenie pletiva. Stĺpy boli umiestnené vo vzdialenosti 3 metrov. V poslednej časti úlohy mali riešiť koľko krokov urobí Janko okolo celej záhrady, ak jeho krok meria 50 centimetrov.

Dátum konania: 16.3.2017 (8:40-9:25)
Miesto konania: priestory školy
Učiteľ: Mgr. Adriana Markovičová
Počet žiakov: 11 (Jakub Bartkovský, Branislav Bednarčík, Nikola Čenščáková, Mária Dudláková, Sebastián Habiňák, Ľudmila Habiňáková, Timea Jendrejčáková, Dávid Krak, Michaela Laindová, Emanuel Michna, Šimon Talár)

mar 132017
 

2. ročník, 4. ročník – Náboženstvo
V pôstnom období sme využili interaktívnu tabuľu a modul vypracovaný v programe Captivate zobrazujúci zastavenia krížovej cesty. Žiaci postupne zo snímok modulu čítali jednotlivé zastavenia spolu s rozjímaním. Po ukončení modlitby si z modulu zaznamenali do zošita krátke zamyslenia k zastaveniam zamerané pre deti. Spätná väzba od žiakov spočívala vo vypracovaní krátkeho testu v module, ktorý bol zameraný na upevnenie poradia zastavení.

Dátum konania: 13.3.2017 (8:40-9:25)
Miesto konania: priestory školy
Učiteľ: Mgr. Mária Gondeková
Počet žiakov: 17 (Dominik Bartkovský, Samuel Griger, Jana Habiňáková, Karin Hadidomová, Natália Hadidomová, Matej Homulka, Ema Michnová, Ján Nedoroščík, Viktória Palubová, Ján Richnavský, Marianna Talárová, Jakub Bartkovský, Nikola Čenščáková, Mária Dudláková, Sebastián Habiňák, Ľudmila Habiňáková, Tímea Jendrejčáková)

feb 222017
 

4. ročník – Slovenský jazyk
V úvode tematického celku Podstatné mená a v motivačnej časti sme si pomocou modulu Bratislava – hlavné mesto Slovenska zopakovali na interaktívnej tabuli podstatné mená. Žiaci si počas prehliadky Bratislavy opakovali a upevňovali všeobecné a vlastné podstatné mená. Zoznamovali sa s vlastným pomenovaním kostolov, významných a kultúrnych budov, rieky, ktorá preteká Bratislavou, pomenovaním námestí , častí Bratislavy atď. Takto si žiaci nielen zopakovali vlastné podstatné mená, ale si aj hoci iba na tabuli urobili výlet do Bratislavy.

Dátum konania: 22.2.2017 (8:40-9:25)
Miesto konania: priestory školy
Učiteľ: Mgr. Adriana Markovičová
Počet žiakov: 11 (Jakub Bartkovský, Branislav Bednarčík, Nikola Čenščáková, Mária Dudláková, Sebastián Habiňák, Ľudmila Habiňáková, Tímea Jendrejčáková, Dávid Krak, Michaela Laindová, Emanuel Michna, Šimon Talár)

jan 162017
 

4. ročník – Vlastiveda
Na vyučovacej hodine žiaci pracovali s interaktívnou tabuľou, na ktorej sa im otvoril modul o našom druhom najväčšom meste Slovenska – Košiciach. Modul bol vypracovaný v programe Captivate. Počas vysvetľovania učiva žiaci sledovali modul, ktorý im priblížil vysvetľovanú problematiku. Následne žiaci hlasovacím zariadením hlasovali za správnu odpoveď v testovej časti modulu, ktorý im následne vyhodnotil mieru ich správnych odpovedí.

Dátum konania: 16.1.2017 (10:35-11:20)
Miesto konania: priestory školy
Učiteľ: Mgr. Katarína Štefaňáková
Počet žiakov: 11 (Jakub Bartkovský, Branislav Bednarčík, Nikola Čenščáková, Mária Dudláková, Sebastián Habiňák, Ľudmila Habiňáková, Timea Jendrejčáková, Dávid Krak, Michaela Laindová, Emanuel Michna, Šimon Talár)

jan 112017
 

4. ročník – Vlastiveda
Na vyučovacej hodine žiaci pracovali s interaktívnou tabuľou, na ktorej sa im otvoril modul hlavnom meste Slovenska – Bratislave. Modul bol vypracovaný v programe Captivate. Počas vysvetľovania učiva žiaci sledovali modul, ktorý im priblížil vysvetľovanú problematiku. Následne žiaci hlasovacím zariadením hlasovali za správnu odpoveď v testovej časti modulu, ktorý im následne vyhodnotil mieru ich správnych odpovedí.

Dátum konania: 11.1.2017 (11:25-12:10)
Miesto konania: priestory školy
Učiteľ: Mgr. Katarína Štefaňáková
Počet žiakov: 10 (Jakub Bartkovský, Nikola Čenščáková, Mária Dudláková, Sebastián Habiňák, Ľudmila Habiňáková, Timea Jendrejčáková, Dávid Krak, Michaela Laindová, Emanuel Michna, Šimon Talár)

dec 122016
 

4. ročník – Vlastiveda
Na vyučovacej hodine žiaci pracovali s interaktívnou tabuľou, na ktorej sa im otvoril modul hlavnom meste Slovenska – Bratislave. Modul bol vypracovaný v programe Captivate. Počas vysvetľovania učiva žiaci sledovali modul, ktorý im priblížil vysvetľovanú problematiku. Následne žiaci hlasovacím zariadením hlasovali za správnu odpoveď v testovej časti modulu, ktorý im následne vyhodnotil mieru ich správnych odpovedí.

Dátum konania: 12.12.2016 (10:35-11:20)
Miesto konania: priestory školy
Učiteľ: Mgr. Katarína Štefaňáková
Počet žiakov: 11 (Jakub Bartkovský, Branislav Bednarčík, Nikola Čenščáková, Mária Dudláková, Sebastián Habiňák, Ľudmila Habiňáková, Timea Jendrejčáková, Dávid Krak, Michaela Laindová, Emanuel Michna, Šimon Talár)