Prírodoveda

mar 082016
 

2.ročník – Prírodoveda
V závere tematického celku Rastliny okolo nás a v téme Čo sme sa naučili si žiaci pomocou modulu – Rastliny na interaktívnej tabuli zopakovali delenie stromov, čím sa od seba odlišujú, kde rastú. Žiaci si upevnili pomenovanie niektorých stromov, ich využitie a samozrejme, z ktorých častí sa strom skladá. V neposlednom rade dôležitosť stromov pre človeka a jeho potreba ochrany pre ľudstvo.

Dátum konania: 8.3.2016 (8:40-9:25)
Miesto konania: priestory školy
Učiteľ: Mgr. Adriana Markovičová
Počet žiakov: 3 (Dušan Rozik, Alexander Rusiňak, Damián Želonka)

feb 022016
 

3.ročník – Prírodoveda
V úvode tematického celku Rastliny okolo nás a v téme Prečo sa rastlina mení, si žiaci v motivačnej časti na interaktívnej tabuli prezreli rôzne rastliny. Oboznámili sa, kde a na ktorých miestach rastliny rastú, čím sa od seba odlišujú. Žiaci sa taktiež oboznámili s názvami niektorých rastlín rastúcich na rôznych miestach.

Dátum konania: 2.2.2016 (8:40-9:25)
Miesto konania: priestory školy
Učiteľ: Mgr. Adriana Markovičová
Počet žiakov: 8 (Vladimír Čopjak, Denis Hadidom, Martin Markovič, Maroš Michna, Daniela Michnová, Dušan Rozik, Alexander Rusiňak, Damián Želonka)

sep 292015
 

2. ročník – Prírodoveda
V úvodnej motivačnej časti hodiny a v úvode tematického celku sme na interaktívnej tabuli využili modul – Podmienky života na Zemi. So žiakmi sme si zdôraznili potrebu vzduchu nielen pre človeka, ale aj pre živočíchy a rastliny. Taktiež sme si zdôraznili potrebu čistého vzduchu a ako by sme sa mali správať, aby sme vzduch neznečisťovali.

Dátum konania: 29.9.2015 (8:40-9:25)
Miesto konania: priestory školy
Učiteľ: Mgr. Adriana Markovičová
Počet žiakov: 8 (Vladimír Čopjak, Denis Hadidom, Martin Markovič, Maroš Michna, Daniela Michnová, Dušan Rozik, Alex Rusiňak, Damián Želonka)

sep 292015
 

3. ročník – Prírodoveda
V úvodnej motivačnej časti hodiny a v úvode tematického celku sme na interaktívnej tabuli využili modul – Lesy – pľúca Zeme. Z druhého ročníka sme si zopakovali aké stromy poznáme, čím sa od seba líšia ihličnaté a listnaté stromy. Taktiež sme si uviedli príklady týchto stromov.

Dátum konania: 29.9.2015 (8:40-9:25)
Miesto konania: priestory školy
Učiteľ: Mgr. Adriana Markovičová
Počet žiakov: 11 (Jakub Bartkovský, Branislav Bednarčík, Nikola Čenščáková, Mária Dudláková, Sebastián Habiňák, Ľudmila Habiňáková, Tímea Jendrejčáková, Dávid Krak, Michaela Laindová, Emanuel Michna, Šimon Talár)

sep 172015
 

3. ročník – Prírodoveda
V úvodnej motivačnej časti hodiny a v úvode tematického celku sme na interaktívnej tabuli využili modul – Rozmanitosť prírody. So žiakmi sme si názorne ukázali príklady živých prírodnín, ktoré sa nachádzajú na našej Zemi. Zopakovali sme si tiež znaky živých prírodnín.

Dátum konania: 17.9.2015 (12:15-13:00)
Miesto konania: priestory školy
Učiteľ: Mgr. Adriana Markovičová
Počet žiakov: 11 (Jakub Bartkovský, Branislav Bednarčík, Nikola Čenščáková, Mária Dudláková, Sebastián Habiňák, Ľudmila Habiňáková, Tímea Jendrejčáková, Dávid Krak, Michaela Laindová, Emanuel Michna, Šimon Talár)

jún 022015
 

2. ročník – Prírodoveda
V závere tematického celku Voda v prírode si žiaci pomocou vzdelávacieho modulu Podmienky života na Zemi zopakovali význam vody, skupenstvá vody, ako vodu delíme i kolobeh vody v prírode. Žiaci si overili i upevnili svoje vedomosti o tomto tematickom celku. Pri tejto hodine bola využitá i interaktívna tabuľa.

Dátum konania: 2.6.2015 (10:35-11:20)
Miesto konania: priestory školy
Učiteľ: Mgr. Adriana Markovičová
Počet žiakov: 11 (Jakub Bartkovský, Branislav Bednarčík, Nikola Čenščáková, Mária Dudláková, Sebastián Habiňák, Ľudmila Habiňáková, Tímea Jendrejčáková, Dávid Krak, Michaela Laindová, Emanuel Michna, Šimon Talár)

mar 102015
 

2. ročník – Prírodoveda
V záverečnej fixačnej časti vyučovacej hodiny pri tematickom celku Rastliny okolo nás a téme Čo sme sa naučili bola využitá teoretická aj testová časť interaktívneho modulu s názvom Lesy – pľúca Zeme. Žiaci si zopakovali aké stromy poznajú, ako ich delíme, v akom prostredí rastú a význam lesov pre človeka. Následne si vedomosti otestovali a zistili mieru zapamätaných poznatkov.

Dátum konania: 10.3.2015 (10:35-11:20)
Miesto konania: priestory školy
Učiteľ: Mgr. Adriana Markovičová
Počet žiakov: 10 (Jakub Bartkovský, Branislav Bednarčík, Nikola Čenščáková, Mária Dudláková, Sebastián Habiňák, Ľudmila Habiňáková, Dávid Krak, Michaela Laindová, Emanuel Michna, Šimon Talár)

mar 032015
 

4. ročník – Prírodoveda
V úvode tematického celku Živočíchy – súčasť prírody a pri téme Prečo niektoré živočíchy žijú samy? si žiaci i za pomoci interaktívnej tabule mohli zopakovať a upevniť učivo o stavovcoch a ich triedení do skupín. Využili sme vzdelávací modul Rozmanitosť prírody. Žiaci si tieto vedomosti zopakovali v teoretickej časti a následne si ich mohli overiť v testovej časti modulu.

Dátum konania: 3.3.2015 (10:35-11:20)
Miesto konania: priestory školy
Učiteľ: Mgr. Adriana Markovičová
Počet žiakov: 7 (Michal Bartkovský, Adrián Bombara, Marek Marhefka, Martin Michna, Bianka Osipčáková, Sofia Palubová, Kristián Talár)

feb 122015
 

1. ročník – Prírodoveda
Počas celej vyučovacej hodiny sme pri vysvetľovaní novej látky využívali vzdelávací interaktívny modul s názvom Zvieratá na jeseň.
Žiaci boli motivovaní krásnymi obrázkami zvierat, s krátkou charakteristikou.
V závere hodiny si overili mieru svojich vedomostí v testových úlohách. Testovanie prebehlo hlasovacím zariadením.

Dátum konania: 12.2.2015 (10:35-11:20)
Miesto konania: priestory školy
Učiteľ: Mgr. Emília Čenščáková
Počet žiakov: 8 (Vladimír Čopjak, Denis Hadidom, Martin Markovič, Maroš Michna, Daniela Michnová, Alexander Rusiňak, Damián Želonka, Sofia Čenščáková)

feb 032015
 

2. ročník – Prírodoveda
V úvodnej časti hodiny a v rámci motivácie, ktorej témou bolo Prečo sa rastlina mení, si žiaci i za pomoci interaktívnej tabule mohli prezrieť modul Rastliny. Oboznámili sa s rôznymi rastlinami i s miestami, na ktorých tieto rastliny žijú. Zároveň mali možnosť zodpovedať aj na testové otázky, ktoré boli súčasťou tohto modulu.

Dátum konania: 3.2.2015 (10:35-11:20)
Miesto konania: priestory školy
Učiteľ: Mgr. Adriana Markovičová
Počet žiakov: 10 (Jakub Bartkovský, Branislav Bednarčík, Nikola Čenščáková, Mária Dudláková, Sebastián Habiňák, Ľudmila Habiňáková, Dávid Krak, Michaela Laindová, Emanuel Michna, Šimon Talár)