Biológia

feb 282017
 

7. ročník – Biológia
Na vyučovacej hodine žiaci pracovali s interaktívnou tabuľou, na ktorej sa im zobrazil modul vypracovaný v programe Captivate o obehovej sústave človeka. Podstatnú časť modulu tvorilo učivo o krvi, jej funkcií, zložení. Počas vysvetľovania učiva žiaci sledovali modul, ktorý im vizuálne priblížil vysvetľovanú problematiku. Vo fixačnej fáze žiaci hlasovacím zariadením hlasovali za správnu odpoveď v testovej časti modulu, ktorý im následne vyhodnotil mieru ich správnych odpovedí.

Dátum konania: 28.2.2017 (10:35-11:20)
Miesto konania: priestory školy
Učiteľ: Mgr. Katarína Štefaňáková
Počet žiakov: 15 (Ivana Dudláková, Dušan Habiňák, Kristína Habiňáková, Matej Harendarčík, Eva Irhová, Branislav Jendrejčák, Klaudia Krišáková, Ján Mačutek, Adam Pier, Adam Smoleň , Ján Šmajda, Šimon Šoltýs, Antónia Torbíková, Ján Zemjánek, Adrián Želonka)

feb 242017
 

5. ročník – Biológia
Na hodine biológie vyučujúca priblížila počas expozičnej fázy vyučovania problematiku brehových rastlín, ako aj spoločne so žiakmi opakovala vodné rastliny. Žiaci počas výkladu vizuálne sledovali interaktívny modul Vodné a brehové rastliny.
Vo fixačnej fáze vyučovacej hodiny žiaci vypracovávali interaktívny test v module, v úlohách si vyberali z odpovedí, ktorých správnosť bola vyhodnocovaná automaticky. Žiaci pracovali s modulom v rámci triednej skupiny.

Dátum konania: 24.2.2017 (10:35-11:20)
Miesto konania: priestory školy
Učiteľ: Mgr. Katarína Štefaňáková
Počet žiakov: 12 (Viktor Bartkovský, Mária Bednarčíková, Sofia Čenščáková, Filip Duda, Ráchel Dudová, Filip Habiňák, Maroš Hadidom, Bibiána Jendrejčáková, Lukáš Nedoroščík, Lea Nedoroščíková, Nikola Novotná, Tímea Režnická)

feb 212017
 

7. ročník – Biológia
Po prebratí komplexnej charakteristiky dýchacej sústavy človeka sme so žiakmi v rámci opakovania, ako i preberanej témy využili interaktívny modul Dýchacia sústava človeka.
Pomocou jednotlivých snímok modulu sme preopakovali učivo, ktoré sme obohatili prácou s učebnicou a pracovným zošitom. Na parciálnych snímkach modulu boli základné charakteristiky dýchacej sústavy, jej častí, ktoré si žiaci osvojili a upevnili na veľmi dobrej úrovni.
Po zopakovaní problematiky dýchacích orgánov v tele človeka si žiaci otestovali svoje vedomosti v interaktívnom teste, ktorý je neoddeliteľnou súčasťou modulu. V jednotlivých testových otázkach svoje odpovede buď vyberali alebo dopisovali. Výhodou testovej časti je okamžitá spätná väzba, či žiak na otázku odpovedal správne alebo nesprávne. Nesprávne odpovede sme si spoločnou diskusiou opravovali.
Záver testu žiakom vyhodnotil percentuálnu mieru ich vedomostí a tak žiaci okamžite vedeli, na akej percentuálnej úrovni ovládajú prebraté učivo zhrnuté v interaktívnom module.

Dátum konania: 21.2.2017 (10:35-11:20)
Miesto konania: priestory školy
Učiteľ: Mgr. Katarína Štefaňáková
Počet žiakov: 13 (Ivana Dudláková, Dušan Habiňák, Kristína Habiňáková, Matej Harendarčík, Eva Irhová, Branislav Jendrejčák, Ján Mačutek, Adam Pier, Adam Smoleň , Ján Šmajda, Šimon Šoltýs, Ján Zemjánek, Adrián Želonka)

feb 142017
 

7. ročník – Biológia
Pomocou interaktívneho modulu Dýchacia sústava, ktorý bol premietaný žiakom prostredníctvom interaktívnej tabule, mali žiaci možnosť lepšie vnímať problematiku a zákonitosti dýchania. Ukážky obrázkov a textových informácií podnietili u žiakov živší záujem o učenie sa, textová časť modulu slúžila žiakom ako podklad pre písanie poznámok a mieru svojich vedomostí zistili v záverečnej fáze vyučovacej hodiny prostredníctvom testu, ktorý im zároveň zhodnotil percentuálnu úspešnosť riešenia úloh.

Dátum konania: 14.2.2017 (10:35-11:20)
Miesto konania: priestory školy
Učiteľ: Mgr. Katarína Štefaňáková
Počet žiakov: 13 (Ivana Dudláková, Dušan Habiňák, Kristína Habiňáková, Branislav Jendrejčák, Klaudia Krišáková, Ján Mačutek, Adam Pier, Adam Smoleň , Ján Šmajda, Šimon Šoltýs, Antónia Torbíková, Ján Zemjánek, Adrián Želonka)

jan 312017
 

5. ročník – Biológia
Na hodine biológie vyučujúca priblížila počas expozičnej fázy vyučovania problematiku lesného ekosystému. Žiaci počas výkladu vizuálne sledovali interaktívny modul Ekosystéme lesa, jeho stavbe, zložení, dôležitosti pre organizmy a človeka.
Vo fixačnej fáze vyučovacej hodiny žiaci vypracovávali interaktívny test v module, v úlohách si vyberali z odpovedí, ktorých správnosť bola vyhodnocovaná automaticky. Žiaci pracovali s modulom v rámci triednej skupiny.

Dátum konania: 31.1.2017 (8:40-9:25)
Miesto konania: priestory školy
Učiteľ: Mgr. Katarína Štefaňáková
Počet žiakov: 8 (Mária Bednarčíková, Ráchel Dudová, Filip Habiňák, Maroš Hadidom, Bibiána Jendrejčáková, Marko Marek, Lukáš Nedoroščík, Lea Nedoroščíková)

jan 242017
 

7. ročník – Biológia
Po zapnutí interaktívnej tabule boli žiaci oboznámení s témou vyučovacej hodiny. Vysvetľovanie témy o trávení a jej jednotlivých orgánoch vizuálne doplnil interaktívny modul s názvom Tráviaca sústava človeka, ktorý bol vypracovaný v programe Captivate. Pomocou modulu vizuálne sledovali problematiku tráviaceho ústrojenstva. Po vysvetlení témy si žiaci na podklade modulu zapísali do zošitov poznámky, spoločne sme si zopakovali informácie z hodiny a následne žiaci dostali do rúk hlasovacie zariadenia, ktorými individuálnou formou zodpovedali hlasovaním za jednotlivé úlohy, ktoré sa nachádzali v testovej časti interaktívneho modulu. Ich hlasovanie bolo vyjadrené percentuálnym zastúpením úspešnosti riešenia.

Dátum konania: 24.1.2017 (10:35-11:20)
Miesto konania: priestory školy
Učiteľ: Mgr. Katarína Štefaňáková
Počet žiakov: 15 (Ivana Dudláková, Dušan Habiňák, Kristína Habiňáková, Matej Harendarčík, Eva Irhová, Branislav Jendrejčák, Klaudia Krišáková, Ján Mačutek, Adam Pier, Adam Smoleň , Ján Šmajda, Šimon Šoltýs, Antónia Torbíková, Ján Zemjánek, Adrián Želonka)

jan 172017
 

5. ročník – Biológia
Na hodine biológie vyučujúca priblížila počas expozičnej fázy vyučovania problematiku cicavcov – skupiny lesných stavovcov. Žiaci počas výkladu vizuálne sledovali interaktívny modul Cicavce – ich význame v lesnom prostredí, spôsobe života a jednotlivých zástupcov.
Vo fixačnej fáze vyučovacej hodiny žiaci vypracovávali interaktívny test v module, v úlohách si vyberali z odpovedí, ktorých správnosť bola vyhodnocovaná automaticky. Žiaci pracovali s modulom v rámci triednej skupiny.

Dátum konania: 17.1.2017 (8:40-9:25)
Miesto konania: priestory školy
Učiteľ: Mgr. Katarína Štefaňáková
Počet žiakov: 12 (Viktor Bartkovský, Mária Bednarčíková, Sofia Čenščáková, Filip Duda, Ráchel Dudová, Filip Habiňák, Maroš Hadidom, Marko Marek, Lukáš Nedoroščík, Lea Nedoroščíková, Nikola Novotná, Tímea Režnická)

sep 272016
 

5.ročník – Biológia
Na hodine biológie vyučujúca priblížila počas expozičnej fázy vyučovania problematiku lesného ekosystému. Žiaci počas výkladu vizuálne sledovali interaktívny modul Ekosystéme lesa, jeho stavbe, zložení, dôležitosti pre organizmy a človeka.
Vo fixačnej fáze vyučovacej hodiny žiaci vypracovávali interaktívny test v module, v úlohách si vyberali z odpovedí, ktorých správnosť bola vyhodnocovaná automaticky. Žiaci pracovali s modulom v rámci triednej skupiny.

Dátum konania: 27.9.2016 (8:40-9:25)
Miesto konania: priestory školy
Učiteľ: Mgr. Katarína Štefaňáková
Počet žiakov: 12 (Viktor Bartkovský, Mária Bednarčíková, Sofia Čenščáková, Filip Duda, Ráchel Dudová, Filip Habiňák, Maroš Hadidom, Bibiána Jendrejčáková, Lukáš Nedoroščík, Lea Nedoroščíková, Nikola Novotná, Tímea Režnická)

jún 032016
 

5.ročník – Biológia
Po zapnutí interaktívnej tabule boli žiaci oboznámení s témou a cieľmi hodiny. Nové učivo o lúčnych a poľných cicavcoch vizuálne doplnil interaktívny modul s názvom Cicavce, ktorý bol vypracovaný v programe Captivate. Pomocou modulu vizuálne sledovali problematiku stavby tela, pokrývky, života. Po zopakovaní témy si žiaci na podklade modulu individuálne vypracovávali pracovný list vytvorený k tejto problematike. V závere vyučovacej hodiny žiaci spoločným úsilím odpovedali na jednotlivé otázky, ktoré sa nachádzali v testovej časti interaktívneho modulu. Ich hlasovanie bolo vyjadrené percentuálnym zastúpením úspešnosti riešenia. Použitie modernej učebnej pomôcky prispelo k efektívnejšej výučbe hodiny biológie v piatom ročníku.

Dátum konania: 3.6.2016 (9:35-10:20)
Miesto konania: priestory školy
Učiteľ: Mgr. Katarína Štefaňáková
Počet žiakov: 7 (Adrián Bombara, Jozef Irha, Martin Michna, Bianka Osipčáková, Sofia Palubová, Sarah Režnická, Kristián Talár)

máj 272016
 

5.ročník – Biológia
Po zapnutí interaktívnej tabule boli žiaci oboznámení s témou a cieľmi hodiny. Vysvetľovanie témy o lúčnych a poľných vtákoch vizuálne doplnil interaktívny modul s názvom Vtáky, ktorý bol vypracovaný v programe Captivate. Pomocou modulu vizuálne sledovali problematiku stavby tela vtákov, ich biotope. Po vysvetlení témy si žiaci na podklade modulu zapísali do zošitov poznámky, spoločne sme si zopakovali informácie z hodiny a následne žiaci dostali do rúk hlasovacie zariadenia, ktorými individuálnou formou zodpovedali hlasovaním za jednotlivé úlohy, ktoré sa nachádzali v testovej časti interaktívneho modulu. Ich hlasovanie bolo vyjadrené percentuálnym zastúpením úspešnosti riešenia.

Dátum konania: 27.5.2016 (9:35-10:20)
Miesto konania: priestory školy
Učiteľ: Mgr. Katarína Štefaňáková
Počet žiakov: 8 (Michal Bartkovský, Adrián Bombara, Jozef Irha, Martin Michna, Bianka Osipčáková, Sofia Palubová, Sarah Režnická, Kristián Talár)