Mgr. Katarína Štefaňáková

okt 162017
 

5. ročník – Geografia
Na vyučovacej hodine zameranej na Svetový oceán, ktorý tvorí podstatnú časť povrchu našej Zeme, žiaci pracovali s interaktívnou tabuľou. Na nej sme si najprv otvorili modul o Svetovom oceáne, ktorý bol vypracovaný v programe Captivate. Počas vysvetľovania učiva o Svetovom oceáne žiaci sledovali modul, ktorý im priblížil a objasnil vysvetľovanú problematiku. V závere vyučovacej hodiny žiaci vypracovávali test, ktorý im vyhodnotil správnosť testových položiek automaticky, a tak v závere zistili svoju percentuálne úspešnosť v teste. Žiaci zvládli prebraté učivo veľmi dobre.

Dátum konania: 16.10.2017 (9:35-10:20)
Miesto konania: priestory školy
Učiteľ: Mgr. Katarína Štefaňáková
Počet žiakov: 10 (Jakub Bartkovský, Branislav Bednarčík, Nikola Čenščáková, Mária Dudláková, Sebastián Habiňák, Ľudmila Habiňáková, Timea Jendrejčáková, Dávid Krak, Emanuel Michna, Šimon Talár)

okt 132017
 

5. ročník – Biológia
Téma hodiny biológie – Ako žije les – bola vizuálne doplnená interaktívnym modulom s názvom Podmienky života na Zemi. Expozičná fáza bola žiakom vysvetľovaná a doplnená aj pomocou jednotlivých modulových snímok, ktoré žiakom prehlbovali problematiku hodiny, najmä potravový reťazec a jeho význam v prírode. Po prebratí učiva a napísaní si poznámok do zošitov si žiaci upevňovali nadobudnuté vedomosti pomocou testovej časti modulu, ktorý im v závere vyhodnotil aj mieru správnych odpovedí. Nesprávne odpovede sme si spoločne opravovali. Žiaci zvládli učivo na veľmi dobrej úrovni.

Dátum konania: 13.10.2017 (7:45-8:30)
Miesto konania: priestory školy
Učiteľ: Mgr. Katarína Štefaňáková
Počet žiakov: 12 (Jakub Bartkovský, Branislav Bednarčík, Matúš Čenščák, Nikola Čenščáková, Mária Dudláková, Sebastián Habiňák, Ľudmila Habiňáková, Timea Jendrejčáková, Dávid Krak, Michaela Laindová, Emanuel Michna, Natália Režnická)

okt 062017
 

9. ročník – Náboženstvo
Na vyučovacej hodine žiaci pracovali s interaktívnou tabuľou, na ktorej sa im zobrazil modul vypracovaný v programe Captivate o jednotlivých sviatkoch Panny Márie. Dôraz bol kladený aj na modlitbu Panny Márie a to svätý ruženec. Počas vysvetľovania učiva žiaci sledovali modul, ktorý im vizuálne priblížil vysvetľovanú problematiku. Vo fixačnej fáze žiaci hlasovacím zariadením hlasovali za správnu odpoveď v testovej časti modulu, ktorý im následne vyhodnotil mieru ich správnych odpovedí.

Dátum konania: 6.10.2017 (10:35-11:20)
Miesto konania: priestory školy
Učiteľ: Mgr. Katarína Štefaňáková
Počet žiakov: 11 (Eva Bednarčíková, Ján Duda, Matej Duda, Viera Džurňáková, Viktória Habiňáková, Vladimíra Habiňáková, František Irha, Dávid Krišák, Filip Krišák, Adrea Maniaková, Lukáš Želonka)

okt 022017
 

8. ročník – Náboženstvo
Na vyučovacej hodine žiaci pracovali s interaktívnou tabuľou, na ktorej sa im zobrazil modul vypracovaný v programe Captivate o jednotlivých sviatkoch Panny Márie. Dôraz bol kladený aj na modlitbu Panny Márie a to svätý ruženec. Počas vysvetľovania učiva žiaci sledovali modul, ktorý im vizuálne priblížil vysvetľovanú problematiku. Vo fixačnej fáze žiaci hlasovacím zariadením hlasovali za správnu odpoveď v testovej časti modulu, ktorý im následne vyhodnotil mieru ich správnych odpovedí.

Dátum konania: 2.10.2017 (8:40-9:25)
Miesto konania: priestory školy
Učiteľ: Mgr. Katarína Štefaňáková
Počet žiakov: 14 (Ivana Dudláková, Branislav Habiňák, Dušan Habiňák, Marek Habiňák, Matej Harendarčík, Eva Irhová, Branislav Jendrejčák, Ján Mačutek, Jozef Michna, Ján Šmajda, Šimon Šoltýs, Antónia Torbíková, Ján Zemjánek, Adrián Želonka)

sep 272017
 

5. ročník – Geografia
Pri prebratí komplexnej charakteristiky Slnka, Zeme a jej prirodzenej družice – Mesiaca sme využívali modul s názvom Slnko, Mesiac, Zem.
Pomocou jednotlivých snímok modulu sme preopakovali učivo, ktoré sme obohatili prácou s učebnicou a pracovným zošitom. Na parciálnych snímkach modulu boli základné charakteristiky jednotlivých vesmírnych telies, z ktorých sme kládli dôraz najmä na Mesiac.
Po zopakovaní problematiky vesmírnych telies si žiaci otestovali svoje vedomosti v interaktívnom teste, ktorý je neoddeliteľnou súčasťou modulu. V jednotlivých testových otázkach svoje odpovede buď vyberali alebo dopisovali. Výhodou testovej časti je okamžitá spätná väzba, či žiak na otázku odpovedal správne alebo nesprávne. Nesprávne odpovede sme si spoločnou diskusiou opravovali.
Záver testu žiakom vyhodnotil percentuálnu mieru ich vedomostí a tak žiaci okamžite vedeli, na akej percentuálnej úrovni ovládajú prebraté učivo zhrnuté v interaktívnom module.

Dátum konania: 27.9.2017 (8:40-9:25)
Miesto konania: priestory školy
Učiteľ: Mgr. Katarína Štefaňáková
Počet žiakov: 13 (Jakub Bartkovský, Branislav Bednarčík, Nikola Čenščáková, Mária Dudláková, Sebastián Habiňák, Ľudmila Habiňáková, Timea Jendrejčáková, Dávid Krak, Tomáš Krišák, Michaela Laindová, Emanuel Michna, Natália Režnická, Šimon Talár)

sep 262017
 

5. ročník – Biológia
Na hodine biológie vyučujúca priblížila počas expozičnej fázy vyučovania problematiku lesného ekosystému. Žiaci počas výkladu vizuálne sledovali interaktívny modul Ekosystéme lesa, jeho stavbe, zložení, dôležitosti pre organizmy a človeka.
Vo fixačnej fáze vyučovacej hodiny žiaci vypracovávali interaktívny test v module, v úlohách si vyberali z odpovedí, ktorých správnosť bola vyhodnocovaná automaticky. Žiaci pracovali s modulom v rámci triednej skupiny.

Dátum konania: 26.9.2017 (10:35-11:20)
Miesto konania: priestory školy
Učiteľ: Mgr. Katarína Štefaňáková
Počet žiakov: 14 (Jakub Bartkovský, Branislav Bednarčík, Matúš Čenščák, Nikola Čenščáková, Mária Dudláková, Sebastián Habiňák, Ľudmila Habiňáková, Timea Jendrejčáková, Dávid Krak, Tomáš Krišák, Michaela Laindová, Emanuel Michna, Natália Režnická, Šimon Talár)

sep 202017
 

5. ročník – Geografia
Po zapnutí interaktívnej tabule boli žiaci oboznámení s témou a cieľmi hodiny. Upevňovanie učiva o Slnečnej sústave vizuálne doplnil interaktívny modul s názvom Slnečná sústava, ktorý bol vypracovaný v programe Captivate. Pomocou modulu vizuálne sledovali problematiku Slnka a planét v Slnečnej sústave. Po zopakovaní témy si žiaci na podklade modulu individuálne vypracovávali pracovný list vytvorený k tejto problematike. V závere vyučovacej hodiny žiaci spoločným úsilím odpovedali na jednotlivé otázky, ktoré sa nachádzali v testovej časti interaktívneho modulu. Ich hlasovanie bolo vyjadrené percentuálnym zastúpením úspešnosti riešenia. Použitie modernej učebnej pomôcky prispelo k efektívnejšej výučbe hodiny geografie v piatom ročníku.

Dátum konania: 20.9.2017 (8:40-9:25)
Miesto konania: priestory školy
Učiteľ: Mgr. Katarína Štefaňáková
Počet žiakov: 13 (Jakub Bartkovský, Branislav Bednarčík, Matúš Čenščák, Nikola Čenščáková, Mária Dudláková, Sebastián Habiňák, Ľudmila Habiňáková, Timea Jendrejčáková, Dávid Krak, Tomáš Krišák, Michaela Laindová, Emanuel Michna, Natália Režnická)

sep 202017
 

9. ročník – Náboženstvo
Po zapnutí interaktívnej tabule boli žiaci oboznámení s témou a cieľmi hodiny. Tému o Sedembolestnej Panne Márii vizuálne doplnil interaktívny modul s názvom Sviatky Panny Márie, ktorý bol vypracovaný v programe Captivate. Pomocou modulu vizuálne sledovali problematiku vyučovacej témy. Po zopakovaní témy si žiaci na podklade modulu individuálne vypracovávali pracovný list vytvorený k tejto problematike. V závere vyučovacej hodiny žiaci spoločným úsilím odpovedali na jednotlivé otázky, ktoré sa nachádzali v testovej časti interaktívneho modulu. Ich hlasovanie bolo vyjadrené percentuálnym zastúpením úspešnosti riešenia.

Dátum konania: 20.9.2017 (7:45-8:30)
Miesto konania: priestory školy
Učiteľ: Mgr. Katarína Štefaňáková
Počet žiakov: 11 (Eva Bednarčíková, Ján Duda, Matej Duda, Viera Džurňáková, Viktória Habiňáková, Vladimíra Habiňáková, Dávid Krišák, Filip Krišák, Adrea Maniaková, František Zemjánek, Lukáš Želonka)

sep 182017
 

8. ročník – Biológia
Pomocou interaktívneho modulu Stavba Zeme, ktorý bol premietaný žiakom prostredníctvom interaktívnej tabule, mali žiaci možnosť lepšie vnímať problematiku stavby Zeme, najmä zemskej kôry, ktorá sa delí na dve časti – a to pevninskú a oceánsku kôru. Ukážky obrázkov a textových informácií podnietili u žiakov živší záujem o učenie sa, textová časť modulu slúžila žiakom ako podklad pre písanie poznámok a mieru svojich vedomostí zistili v záverečnej fáze vyučovacej hodiny prostredníctvom testu, ktorý im zároveň zhodnotil percentuálnu úspešnosť riešenia úloh.

Dátum konania: 18.9.2017 (11:25-12:10)
Miesto konania: priestory školy
Učiteľ: Mgr. Katarína Štefaňáková
Počet žiakov: 13 (Ivana Dudláková, Branislav Habiňák, Dušan Habiňák, Marek Habiňák, Matej Harendarčík, Eva Irhová, Branislav Jendrejčák, Ján Mačutek, Jozef Michna, Adam Pier, Ján Šmajda, Ján Zemjánek, Adrián Želonka)

sep 182017
 

8. ročník – Náboženstvo
Po zapnutí interaktívnej tabule boli žiaci oboznámení s témou a cieľmi hodiny. Tému o Sedembolestnej Panne Márii vizuálne doplnil interaktívny modul s názvom Sviatky Panny Márie, ktorý bol vypracovaný v programe Captivate. Pomocou modulu vizuálne sledovali problematiku vyučovacej témy. Po zopakovaní témy si žiaci na podklade modulu individuálne vypracovávali pracovný list vytvorený k tejto problematike. V závere vyučovacej hodiny žiaci spoločným úsilím odpovedali na jednotlivé otázky, ktoré sa nachádzali v testovej časti interaktívneho modulu. Ich hlasovanie bolo vyjadrené percentuálnym zastúpením úspešnosti riešenia. Použitie modernej učebnej pomôcky prispelo k efektívnejšej výučbe hodiny náboženstva v ôsmom ročníku.

Dátum konania: 18.9.2017 (8:40-9:25)
Miesto konania: priestory školy
Učiteľ: Mgr. Katarína Štefaňáková
Počet žiakov: 12 (Ivana Dudláková, Branislav Habiňák, Dušan Habiňák, Marek Habiňák, Matej Harendarčík, Eva Irhová, Branislav Jendrejčák, Jozef Michna, Adam Pier, Ján Šmajda, Ján Zemjánek, Adrián Želonka)