5. ročník

okt 162017
 

5. ročník – Geografia
Na vyučovacej hodine zameranej na Svetový oceán, ktorý tvorí podstatnú časť povrchu našej Zeme, žiaci pracovali s interaktívnou tabuľou. Na nej sme si najprv otvorili modul o Svetovom oceáne, ktorý bol vypracovaný v programe Captivate. Počas vysvetľovania učiva o Svetovom oceáne žiaci sledovali modul, ktorý im priblížil a objasnil vysvetľovanú problematiku. V závere vyučovacej hodiny žiaci vypracovávali test, ktorý im vyhodnotil správnosť testových položiek automaticky, a tak v závere zistili svoju percentuálne úspešnosť v teste. Žiaci zvládli prebraté učivo veľmi dobre.

Dátum konania: 16.10.2017 (9:35-10:20)
Miesto konania: priestory školy
Učiteľ: Mgr. Katarína Štefaňáková
Počet žiakov: 10 (Jakub Bartkovský, Branislav Bednarčík, Nikola Čenščáková, Mária Dudláková, Sebastián Habiňák, Ľudmila Habiňáková, Timea Jendrejčáková, Dávid Krak, Emanuel Michna, Šimon Talár)

okt 162017
 

5. ročník – Náboženstvo
Po zopakovaní vedomosti o modlitbe sv. ruženca sme využili interaktívnu tabuľu a modul vypracovaný v programe Captivate zobrazujúci tajomstva sv. ruženca. Žiaci postupne zo snímok modulu čítali tajomstvá sv. ruženca. Po ukončení modlitby si z modulu zaznamenali do zošita krátke zamyslenia k tajomstvám, zamerané na rodinu. Spätná väzba od žiakov spočívala vo vypracovaní krátkeho testu v module.

Dátum konania: 16.10.2017 (9:35-10:20)
Miesto konania: priestory školy
Učiteľ: Mgr. Mária Gondeková
Počet žiakov: 10 (Jakub Bartkovský, Branislav Bednarčík, Nikola Čenščáková, Nikola Čenščáková, Mária Dudláková, Sebastián Habiňák, Ľudmila Habiňáková, Timea Jendrejčáková, Dávid Krak, Emanuel Michna)

okt 132017
 

5. ročník – Biológia
Téma hodiny biológie – Ako žije les – bola vizuálne doplnená interaktívnym modulom s názvom Podmienky života na Zemi. Expozičná fáza bola žiakom vysvetľovaná a doplnená aj pomocou jednotlivých modulových snímok, ktoré žiakom prehlbovali problematiku hodiny, najmä potravový reťazec a jeho význam v prírode. Po prebratí učiva a napísaní si poznámok do zošitov si žiaci upevňovali nadobudnuté vedomosti pomocou testovej časti modulu, ktorý im v závere vyhodnotil aj mieru správnych odpovedí. Nesprávne odpovede sme si spoločne opravovali. Žiaci zvládli učivo na veľmi dobrej úrovni.

Dátum konania: 13.10.2017 (7:45-8:30)
Miesto konania: priestory školy
Učiteľ: Mgr. Katarína Štefaňáková
Počet žiakov: 12 (Jakub Bartkovský, Branislav Bednarčík, Matúš Čenščák, Nikola Čenščáková, Mária Dudláková, Sebastián Habiňák, Ľudmila Habiňáková, Timea Jendrejčáková, Dávid Krak, Michaela Laindová, Emanuel Michna, Natália Režnická)

okt 122017
 

5. ročník, 6. ročník, 7. ročník, 8. ročník, 9. ročník – Telesná a športová výchova
Počas tejto vyučovacej hodiny sa žiačky po rozcvičke rozdelili do skupín. Každej skupine bola pridelená pomôcka, ktorá precvičovala inú časť tela. Boli využité nasledovné pomôcky: stepper, vibromasážny stroj, rotoped, posilňovač rebound, eliptický trenažér, švihadlá, činky, činky na aerobik, fit lopta, siliče na precvičovanie rúk a zápästia, prsný posilňovací prístroj.

Dátum konania: 12.10.2017 (12:15-13:00)
Miesto konania: priestory školy
Učiteľ: Mgr. Simona Križová
Počet žiakov: 24 (Nikola Čenščáková, Mária Dudláková, Timea Jendrejčáková, Michaela Laindová, Natália Režnická, Mária Bednarčíková, Sofia Čenščáková, Ráchel Dudová, Lea Nedoroščíková, Nikola Novotná, Tímea Režnická, Kristína Habiňáková, Klaudia Krišáková, Bianka Osipčáková, Sofia Palubová, Sarah Režnická, Ivana Dudláková, Eva Irhová, Antónia Torbíková, Eva Bednarčíková, Viera Džurňáková, Viktória Habiňáková, Vladimíra Habiňáková, Andrea Maniaková)

okt 112017
 

5. ročník, 6. ročník, 7. ročník – Telesná a športová výchova
Žiaci sa po rozcvičke venovali cvikom na posilňovanie svalstva celého tela. Využili pri tom: 1. Rotoped – posilňovanie svalstva dolných končatín. 2. Posilňovač rebound – posilňovanie brušného a chrbtového svalstva. 3. Eliptický trenažér – získavanie fyzickej kondície. 4. Vibromasážny stroj – uvoľnenie svalstva celého tela.

Dátum konania: 11.10.2017 (12:15-13:00)
Miesto konania: priestory školy
Učiteľ: Mgr. Simona Križová
Počet žiakov: 18 (Jakub Bartkovský, Branislav Bednarčík, Matúš Čenščák, Sebastián Habiňák, Dávid Krak, Emanuel Michna, Šimon Talár, Viktor Bartkovský, Filip Duda, Filip Habiňák, Maroš Hadidom, Marko Marek, Lukáš Nedoroščík, Michal Bartkovský, Adrián Bombara, Martin Michna, Adam Smoleň, Kristián Talár)

okt 092017
 

5. ročník, 6. ročník, 7. ročník, 8. ročník, 9. ročník – Telesná a športová výchova
Na vyučovacej hodine žiačky posilňovali brušné a chrbtové svalstvo, ruky a nohy na lavici bench. Postupne sa žiačky striedali aj na stepperi, ktorý je určený na klasické steppovanie s pridaním pohybu do strán. Meradlo postupne zobrazuje čas cvičenia, počet krokov a kalórie.

Dátum konania: 9.10.2017 (13:30-14:15)
Miesto konania: priestory školy
Učiteľ: Mgr. Simona Križová
Počet žiakov: 23 (Nikola Čenščáková, Mária Dudláková, Ľudmila Habiňáková, Michaela Laindová, Natália Režnická, Mária Bednarčíková, Sofia Čenščáková, Ráchel Dudová, Bibiána Jendrejčáková, Lea Nedoroščíková, Nikola Novotná, Tímea Režnická, Kristína Habiňáková, Klaudia Krišáková, Bianka Osipčáková, Sofia Palubová, Sarah Režnická, Ivana Dudláková, Eva Irhová, Eva Bednarčíková, Viera Džurňáková, Viktória Habiňáková, Vladimíra Habiňáková)

sep 272017
 

5. ročník – Geografia
Pri prebratí komplexnej charakteristiky Slnka, Zeme a jej prirodzenej družice – Mesiaca sme využívali modul s názvom Slnko, Mesiac, Zem.
Pomocou jednotlivých snímok modulu sme preopakovali učivo, ktoré sme obohatili prácou s učebnicou a pracovným zošitom. Na parciálnych snímkach modulu boli základné charakteristiky jednotlivých vesmírnych telies, z ktorých sme kládli dôraz najmä na Mesiac.
Po zopakovaní problematiky vesmírnych telies si žiaci otestovali svoje vedomosti v interaktívnom teste, ktorý je neoddeliteľnou súčasťou modulu. V jednotlivých testových otázkach svoje odpovede buď vyberali alebo dopisovali. Výhodou testovej časti je okamžitá spätná väzba, či žiak na otázku odpovedal správne alebo nesprávne. Nesprávne odpovede sme si spoločnou diskusiou opravovali.
Záver testu žiakom vyhodnotil percentuálnu mieru ich vedomostí a tak žiaci okamžite vedeli, na akej percentuálnej úrovni ovládajú prebraté učivo zhrnuté v interaktívnom module.

Dátum konania: 27.9.2017 (8:40-9:25)
Miesto konania: priestory školy
Učiteľ: Mgr. Katarína Štefaňáková
Počet žiakov: 13 (Jakub Bartkovský, Branislav Bednarčík, Nikola Čenščáková, Mária Dudláková, Sebastián Habiňák, Ľudmila Habiňáková, Timea Jendrejčáková, Dávid Krak, Tomáš Krišák, Michaela Laindová, Emanuel Michna, Natália Režnická, Šimon Talár)

sep 262017
 

5. ročník – Biológia
Na hodine biológie vyučujúca priblížila počas expozičnej fázy vyučovania problematiku lesného ekosystému. Žiaci počas výkladu vizuálne sledovali interaktívny modul Ekosystéme lesa, jeho stavbe, zložení, dôležitosti pre organizmy a človeka.
Vo fixačnej fáze vyučovacej hodiny žiaci vypracovávali interaktívny test v module, v úlohách si vyberali z odpovedí, ktorých správnosť bola vyhodnocovaná automaticky. Žiaci pracovali s modulom v rámci triednej skupiny.

Dátum konania: 26.9.2017 (10:35-11:20)
Miesto konania: priestory školy
Učiteľ: Mgr. Katarína Štefaňáková
Počet žiakov: 14 (Jakub Bartkovský, Branislav Bednarčík, Matúš Čenščák, Nikola Čenščáková, Mária Dudláková, Sebastián Habiňák, Ľudmila Habiňáková, Timea Jendrejčáková, Dávid Krak, Tomáš Krišák, Michaela Laindová, Emanuel Michna, Natália Režnická, Šimon Talár)

sep 202017
 

5. ročník – Geografia
Po zapnutí interaktívnej tabule boli žiaci oboznámení s témou a cieľmi hodiny. Upevňovanie učiva o Slnečnej sústave vizuálne doplnil interaktívny modul s názvom Slnečná sústava, ktorý bol vypracovaný v programe Captivate. Pomocou modulu vizuálne sledovali problematiku Slnka a planét v Slnečnej sústave. Po zopakovaní témy si žiaci na podklade modulu individuálne vypracovávali pracovný list vytvorený k tejto problematike. V závere vyučovacej hodiny žiaci spoločným úsilím odpovedali na jednotlivé otázky, ktoré sa nachádzali v testovej časti interaktívneho modulu. Ich hlasovanie bolo vyjadrené percentuálnym zastúpením úspešnosti riešenia. Použitie modernej učebnej pomôcky prispelo k efektívnejšej výučbe hodiny geografie v piatom ročníku.

Dátum konania: 20.9.2017 (8:40-9:25)
Miesto konania: priestory školy
Učiteľ: Mgr. Katarína Štefaňáková
Počet žiakov: 13 (Jakub Bartkovský, Branislav Bednarčík, Matúš Čenščák, Nikola Čenščáková, Mária Dudláková, Sebastián Habiňák, Ľudmila Habiňáková, Timea Jendrejčáková, Dávid Krak, Tomáš Krišák, Michaela Laindová, Emanuel Michna, Natália Režnická)

jún 152017
 

5. ročník – Hudobná výchova
V rámci témy – Piesne nášho regiónu, sme so žiakmi mali hodinu v altánku, ktorý bol zhotovený v rámci projektu. Žiaci sa v prírode rozospievali a predstavili tak v piesňach krásu ľudových piesní.

Dátum konania: 15.6.2017 (10:35-11:20)
Miesto konania: priestory školy
Učiteľ: Mgr. Jarmila Grichová
Počet žiakov: 13 (Viktor Bartkovský, Mária Bednarčíková, Sofia Čenščáková, Filip Duda, Ráchel Dudová, Filip Habiňák, Maroš Hadidom, Bibiána Jendrejčáková, Marko Marek, Lukáš Nedoroščík, Lea Nedoroščíková, Nikola Novotná, Tímea Režnická)