Fyzika

okt 092017
 

9. ročník – Fyzika
V rámci hodiny zameranej na upevňovanie vedomostí z tematického celku Magnetické vlastnosti látok bol využitý interaktívny modul Magnetizmus.
Žiaci si najprv zopakovali informácie o magnetických vlastnostiach pomocou teoretickej časti modulu a neskôr pomocou individuálnej práce s testovou časťou modulu zistili mieru svojich vedomostí.
Test im vyhodnotil správnosť testových položiek automaticky, v závere zistili svoju percentuálnu úspešnosť v teste.

Dátum konania: 9.10.2017 (9:35-10:20)
Miesto konania: priestory školy
Učiteľ: Mgr. Michal Poláček
Počet žiakov: 9 (Eva Bednarčíková, Matej Duda, Viera Džurňáková, Viktória Habiňáková, Vladimíra Habiňáková, František Irha , Dávid Krišák, Filip Krišák, Lukáš Želonka)

sep 182017
 

9. ročník – Fyzika
V rámci hodiny zameranej na opakovanie vedomostí z predošlého ročníka boli využité interaktívne moduly ‘Premeny skupenstva látok’ a ‘Vnútorná energia telesa!.
Žiaci si najprv zopakovali informácie pomocou teoretickej časti modulov a neskôr pomocou práce s testovou časťou modulov zistili mieru svojich vedomostí.
Test im vyhodnotil správnosť testových položiek automaticky, v závere zistili svoju percentuálne úspešnosť v teste.

Dátum konania: 18.9.2017 (9:35-10:20)
Miesto konania: priestory školy
Učiteľ: Mgr. Michal Poláček
Počet žiakov: 12 (Eva Bednarčíková, Ján Duda, Matej Duda, Viera Džurňáková, Viktória Habiňáková, Vladimíra Habiňáková, František Irha , Dávid Krišák, Filip Krišák, Andrea Maniaková, František Zemjánek, Lukáš Želonka)

mar 222017
 

7. ročník – Fyzika
V rámci hodiny zameranej na upevňovanie vedomostí z tematického celku Teplo bol využitý interaktívny modul s názvom Vnútorná energia telesa.
Žiaci si najprv zopakovali informácie o vnútornej energii a teple pomocou teoretickej časti modulu a neskôr pomocou individuálnej práce s testovou časťou modulu zistili mieru svojich vedomostí.
Test im vyhodnotil správnosť testových položiek automaticky, v závere zistili svoju percentuálnu úspešnosť v teste.

Dátum konania: 22.3.2017 (9:35-10:20)
Miesto konania: priestory školy
Učiteľ: Mgr. Michal Poláček
Počet žiakov: 13 (Ivana Dudláková, Dušan Habiňák, Kristína Habiňáková, Eva Irhová, Branislav Jendrejčák, Klaudia Krišáková, Ján Mačutek, Adam Pier, Adam Smoleň, Ján Šmajda, Šimon Šoltýs, Antónia Torbíková, Adrián Želonka)

jan 182017
 

7. ročník – Fyzika
V rámci hodiny zameranej na upevňovanie vedomostí z tematického celku ‘Premena skupenstva látok’ bol využitý interaktívny modul ‘Premeny skupenstva látok’.
Žiaci si najprv zopakovali informácie o premenách skupenstva pomocou teoretickej časti modulu a neskôr pomocou individuálnej práce s testovou časťou modulu zistili mieru svojich vedomostí.
Test im vyhodnotil správnosť testových položiek automaticky, v závere zistili svoju percentuálne úspešnosť v teste.

Dátum konania: 18.1.2017 (9:35-10:20)
Miesto konania: priestory školy
Učiteľ: Mgr. Michal Poláček
Počet žiakov: 15 (Ivana Dudláková, Dušan Habiňák, Kristína Habiňáková, Matej Harendarčík, Eva Irhová, Branislav Jendrejčák, Klaudia Krišáková, Ján Mačutek, Adam Pier, Adam Smoleň, Ján Šmajda, Šimon Šoltýs, Antónia Torbíková, Ján Zemjánek, Adrián Želonka)

jan 122017
 

9. ročník – Fyzika
V rámci nového tematického celku Elektrický prúd sa žiaci oboznámili s elektrickým obvodom. Zopakovali si schematické značky a zapájanie jednoduchých el. obvodov. V závere hodiny si overili svoje vedomosti testovou časťou interaktívneho modulu Elektrický obvod

Dátum konania: 12.1.2017 (10:35-11:20)
Miesto konania: priestory školy
Učiteľ: Mgr. Michal Poláček
Počet žiakov: 11 (Ondrej Čenščák, Patrik Duda, Samuel Duda, Marek Lainda, Tomáš Michna, Sebastián Nedoroščík, Adrián Novotný , Vanesa Palubová, Dávid Režnický, Mária Šromovská, Mária Zemjánková)

nov 032016
 

9. ročník – Fyzika
V rámci hodiny zameranej na upevňovanie vedomostí z tematického celku Elektrické vlastnosti látok bol využitý interaktívny modul Elektrické pole.
Žiaci si najprv zopakovali informácie o el. poli pomocou teoretickej časti modulu a neskôr pomocou individuálnej práce s testovou časťou modulu zistili mieru svojich vedomostí.
Test im vyhodnotil správnosť testových položiek automaticky, v závere zistili svoju percentuálnu úspešnosť v teste.

Dátum konania: 3.11.2016 (10:35-11:20)
Miesto konania: priestory školy
Učiteľ: Mgr. Michal Poláček
Počet žiakov: 12 (Ondrej Čenščák, Patrik Duda, Samuel Duda, Ján Irha, Marek Lainda, Tomáš Michna, Sebastián Nedoroščík, Adrián Novotný , Vanesa Palubová, Dávid Režnický, Mária Šromovská, Mária Zemjánková)

okt 062016
 

9.ročník – Fyzika
V rámci hodiny zameranej na upevňovanie vedomostí z tematického celku Magnetické vlastnosti látok bol využitý interaktívny modul Magnetizmus.
Žiaci si najprv zopakovali informácie o mag. poli pomocou teoretickej časti modulu a neskôr pomocou individuálnej práce s testovou časťou modulu zistili mieru svojich vedomostí.
Test im vyhodnotil správnosť testových položiek automaticky, v závere zistili svoju percentuálnu úspešnosť v teste.

Dátum konania: 6.10.2016 (10:35-11:20)
Miesto konania: priestory školy
Učiteľ: Mgr. Michal Poláček
Počet žiakov: 11 (Čenščák Ondrej, Duda Patrik, Duda Samuel, Irha Ján, Lainda Marek, Michna Tomáš, Novotný Adrián, Palubová Vanesa, Režnický Dávid, Šromovská Mária, Zemjánková Mária)

sep 082016
 

8.ročník – Fyzika
V rámci hodiny zameranej na opakovanie vedomostí zo 7. ročníka bol využitý interaktívny modul ‘Premeny skupenstva látok’ a Vnútorná energia telesa
Žiaci si najprv zopakovali informácie pomocou teoretickej časti modulov a neskôr pomocou individuálnej práce s testovou časťou modulu zistili mieru svojich vedomostí.
Test im vyhodnotil správnosť testových položiek automaticky, v závere zistili svoju percentuálne úspešnosť v teste.

Dátum konania: 8.9.2016 (9:35-10:20)
Miesto konania: priestory školy
Učiteľ: Mgr. Michal Poláček
Počet žiakov: 14 (Eva Bednarčíková, Ján Duda, Matej Duda, Viera Džurňáková, Branislav Habiňák, Marek Habiňák, Viktória Habiňáková, Vladimíra Habiňáková, František Irha, Dávid Krišák, Filip Krišák, Andrea Maniaková, Bibiána Režnická, Lukáš Želonka)

máj 122016
 

9.ročník – Fyzika
Pri preberaní učiva o striedavom prúde bol v hlavnej časti hodiny využitý interaktívny modul Vznik striedavého prúdu. Učivo sme si overili aj prakticky pokusom. V závere hodiny si overili svoje vedomosti praktickou časťou modulu. Test im vyhodnotil správnosť testových položiek automaticky, v závere zistili svoju percentuálnu úspešnosť v teste.

Dátum konania: 12.5.2016 (10:35-11:20)
Miesto konania: priestory školy
Učiteľ: Mgr. Michal Poláček
Počet žiakov: 11 (Milan Bjalončík, Monika Bombarová, Mariana Čenščáková, Ondrej Habiňák, Dominika Irhová, Mária Irhová, Kamila Knapíková, Ľubomíra Krišáková, Zuzana Mareková, Nikola Michnová, Agáta Zemjánková)

máj 042016
 

7.ročník – Fyzika
V rámci hodiny zameranej na upevňovanie vedomostí z tematického celku Teplo bol využitý interaktívny modul s názvom Vnútorná energia telesa.
Žiaci si najprv zopakovali informácie o vnútornej energii a teple pomocou teoretickej časti modulu a neskôr pomocou individuálnej práce s testovou časťou modulu zistili mieru svojich vedomostí.
Test im vyhodnotil správnosť testových položiek automaticky, v závere zistili svoju percentuálnu úspešnosť v teste.

Dátum konania: 4.5.2016 (7:45-8:30)
Miesto konania: priestory školy
Učiteľ: Mgr. Michal Poláček
Počet žiakov: 13 (Eva Bednarčíková, Matej Duda, Viera Džurňáková, Marek Habiňák, Viktória Habiňáková, Vladimíra Habiňáková, František Irha , Dávid Krišák, Filip Krišák, Jozef Michna, Bibiána Režnická, František Zemjánek, Lukáš Želonka)