Mgr. Kristína Petrišinová

jan 142013
 

5. ročník – Biológia
Po zapnutí interaktívnej tabule a vzdelávacieho modulu o vodnom ekosystéme a o brehových rastlinách sa žiaci učili o rastlinách, ktoré rastú na brehu vodných tokov.
Po zapísaní si poznámok do zošitov testovali svoje vedomosti v testovej časti modulu pomocou hlasovacieho zariadenia s následným zhodnotením a vyhodnotením odpovedí.

Dátum konania: 14.1.2013 (11:25-12:10)
Miesto konania: priestory školy
Učiteľ: Mgr. Kristína Petrišinová
Počet žiakov: 13 (Ondrej Čenščák, Patrik Duda, Samuel Duda, Marek Habiňák, Ján Irha, Marek Lainda, Tomáš Michna, Sebastián Nedoroščík, Adrián Novotný, Vanesa Palubová, Dávid Režnický, Mária Šromovská, Mária Zemjánková)

dec 172012
 

5. ročník – Biológia
Po zapnutí interaktívnej tabule a vzdelávacieho modulu o vodnom ekosystéme a brehových rastlinách sa žiaci učili o vodných rastlinách.
Po zapísaní si poznámok do zošitov testovali svoje vedomosti v testovej časti vzdelávacieho modulu pomocou hlasovacieho zariadenia s následným zhodnotením a vyhodnotením odpovedí.

Dátum konania: 17.12.2012 (11:25-12:10)
Miesto konania: priestory školy
Učiteľ: Mgr. Kristína Petrišinová
Počet žiakov: 11 (Ondrej Čenščák, Patrik Duda, Samuel Duda, Marek Habiňák, Ján Irha, Marek Lainda, Sebastián Nedoroščík, Adrián Novotný, Vanesa Palubová, Mária Šromovská, Mária Zemjánková)

dec 102012
 

5. ročník – Biológia
Po zapnutí interaktívnej tabule a vzdelávacieho modulu o vodnom ekosystéme sa žiaci naučili o kolobehu vody v prírode a o jednotlivých typoch vôd.
Po zapísaní si poznámok do zošitov testovali svoje vedomosti v testovej časti modulu pomocou hlasovacieho zariadenia s následným zhodnotením a vyhodnotením odpovedí.

Dátum konania: 10.12.2012 (11:25-12:10)
Miesto konania: priestory školy
Učiteľ: Mgr. Kristína Petrišinová
Počet žiakov: 12 (Ondrej Čenščák, Patrik Duda, Samuel Duda, Marek Habiňák, Ján Irha, Marek Lainda, Tomáš Michna, Sebastián Nedoroščík, Adrián Novotný, Vanesa Palubová, Dávid Režnický, Mária Šromovská)

dec 032012
 

5. ročník – Biológia
Po zapnutí interaktívnej tabule a vzdelávacieho modulu o lesných cicavcoch sa žiaci naučili rozlišovať medzi bylinožravými, mäsožravými a všežravými cicavcami, ktoré v lese žijú.
Po zapísaní si poznámok do zošitov testovali svoje vedomosti v testovej časti vzdelávacieho modulu pomocou hlasovacieho zariadenia s následným zhodnotením a vyhodnotením odpovedí.

Dátum konania: 3.12.2012 (11:25-12:10)
Miesto konania: priestory školy
Učiteľ: Mgr. Kristína Petrišinová
Počet žiakov: 13 (Ondrej Čenščák, Patrik Duda, Samuel Duda, Marek Habiňák, Ján Irha, Marek Lainda, Tomáš Michna, Sebastián Nedoroščík, Adrián Novotný, Vanesa Palubová, Dávid Režnický, Mária Šromovská, Mária Zemjánková)

sep 172012
 

5. ročník – Biológia
Po zapnutí interaktívnej tabule a vzdelávacieho modulu ‘Ekosystém lesa’ sa žiaci učili o význame lesa, jednotlivých lesných etážach a rastlinách a živočíchoch, ktoré v lese rastú a žijú.
Po zapísaní si poznámok do zošitov testovali svoje vedomosti v testovej časti vzdelávacieho modulu pomocou hlasovacieho zariadenia s následným zhodnotením a vyhodnotením odpovedí.

Dátum konania: 17.9.2012 (11:25-12:10)
Miesto konania: priestory školy
Učiteľ: Mgr. Kristína Petrišinová
Počet žiakov: 13 (Ondrej Čenščák, Patrik Duda, Samuel Duda, Marek Habiňák, Ján Irha, Marek Lainda, Tomáš Michna, Sebastián Nedoroščík, Adrián Novotný, Vanesa Palubová, Dávid Režnický, Mária Šromovská, Mária Zemjánková)