5. ročník – Regionálna výchova
Na hodine regionálnej výchovy vyučujúca priblížila počas expozičnej fázy vyučovania problematiku heraldiky .
Žiaci počas výkladu vizuálne sledovali prezentáciu spišské mesta a ich erby, hlavné sa zamerali na vývoj erbu a čo je charakteristické pre jeho vývoj.
Vo fixačnej fáze vyučovacej hodiny žiaci vypracovávali interaktívny test, v úlohách si vyberali z odpovedí.
Žiaci v závere navrhovali aj svoje erby.
Aktivita 3.7.
Prehľad kľúčových udalostí a výsledkov činnosti uskutočnenej v rámci realizácie aktivity Pamiatky okolo nás
6. ročník – Regionálna výchova
V rámci vyučovacej hodiny bola využitá prezentácia Pamiatky okolo nás, v ktorej si hlavné úlohy zahrali žiaci našej školy.
Prostredníctvom nej si oživili spomienky keď navštívili mestá na Spiši.
V malých testových úlohách a pracovných listoch si overili svoje poznatky z hudobnej výchovy a výtvarnej výchovy.
Záver sa niesol v dobrej nálade.
6. ročník – Dejepis
Na hodine dejepisu vyučujúca priblížila počas expozičnej fázy vyučovania starovek.
Úlohy im boli interpretované prostredníctvom interaktívnej tabule a boli pripravené vo formáte PowerPoint. Využili sme prezentáciu s názvom Pamiatky okolo nás.
Žiaci počas výkladu vizuálne sledovali prezentáciu o hrade a zámku a živote v ňom.
Vo fixačnej fáze vyučovacej hodiny žiaci vypracovávali interaktívny test, v úlohách si vyberali z odpovedí, ktorých správnosť bola vyhodnocovaná automaticky.
Žiaci pracovali s prezentáciou v rámci triednej skupiny.
Škola úspešne ukončila realizáciu aktivity, a to v rámci schváleného harmonogramu, s dosiahnutím plánovaného cieľa, plánovaných výstupov a naplnením ba prekročením plánovaných hodnôt merných ukazovateľov.
Spoločne so žiakmi sme moderným autobusom vyrazili na „výlet“ do cudzej krajiny – Poľska, ktoré sa nachádza iba pár minút cesty od miesta našej školy. Cieľom exkurzie bol týčiaci sa Niedzecký zámok na vysokej skale. Zákutia zámku sme odhaľovali v sprievode sprievodcov, ktorí nás oboznamovali s históriou zámku. Zaujímali sme sa o majiteľov zámku, rekonštrukciu […]
Žiaci po uskutočnenej návšteve zámku v Niedzeci zobrazovali rôznymi maliarskymi technikami na výkres stavbu zámku, ako aj areál, na ktorom sa stavba nachádza. Zakresľovali aj predmety nachádzajúce sa na zámku v Niedzeci, ktoré postrehli pri jeho prehliadke. Práce žiakov boli k nahliadnutiu vystavené na školskej chodbe.
Žiaci po uskutočnenej návšteve zámku v Niedzeci zobrazovali rôznymi maliarskymi technikami na výkres stavbu zámku, ako aj areál, na ktorom sa stavba nachádza. Zakresľovali aj predmety nachádzajúce sa na zámku v Niedzeci, ktoré postrehli pri jeho prehliadke. Práce žiakov boli k nahliadnutiu vystavené na školskej chodbe.