Regionálna výchova

jan 132017
 

5. ročník – Regionálna výchova
Pomocou interaktívneho modulu Zamagurie a Pieniny, ktorý bol premietaný žiakom prostredníctvom interaktívnej tabule, mali žiaci možnosť lepšie vnímať problematiku Zamaguria. Ukážky obrázkov a textových informácií podnietili u žiakov živší záujem o učenie sa, textová časť modulu slúžila žiakom ako podklad pre písanie poznámok a mieru svojich vedomostí zistili v záverečnej fáze vyučovacej hodiny prostredníctvom testu, ktorý im zároveň zhodnotil percentuálnu úspešnosť riešenia úloh.

Dátum konania: 13.1.2017 (9:35-10:20)
Miesto konania: priestory školy
Učiteľ: Mgr. Katarína Štefaňáková
Počet žiakov: 12 (Viktor Bartkovský, Mária Bednarčíková, Sofia Čenščáková, Filip Duda, Ráchel Dudová, Maroš Hadidom, Bibiána Jendrejčáková, Marko Marek, Lukáš Nedoroščík, Lea Nedoroščíková, Nikola Novotná, Tímea Režnická)

jún 242016
 

6.ročník – Regionálna výchova
Počas vyučovacej hodiny sa žiaci dozvedeli zaujímavé informácie o histórii výtvarného umenia v staroveku, stredoveku, ako vyzeralo umenie kedysi a ako dnes. Dozvedeli sa zaujímavosti o najznámejších výtvarníkoch, ich práci a obrazoch, ktoré ich preslávili. Na záver si svoje poznatky preverili v testovej časti.

Dátum konania: 24.6.2016 (9:35-10:20)
Miesto konania: priestory školy
Učiteľ: Mgr. Simona Škvarová
Počet žiakov: 15 (Ivana Dudláková, Dušan Habiňák, Kristína Habiňáková, Matej Harendarčík, Eva Irhová, Branislav Jendrejčák, Klaudia Krišáková, Ján Mačutek, Adam Pier, Adam Smoleň , Ján Šmajda, Šimon Šoltýs, Antónia Torbíková, Ján Zemjánek, Adrián Želonka)

máj 182016
 

5.ročník – Regionálna výchova
V rámci tejto vyučovacej hodiny sa žiaci dozvedeli zaujímavé informácie o histórii výtvarníctva v rôznych obdobiach ako napríklad v staroveku, stredoveku ale aj novodobé umenie. Svoje poznatky si overili v kvízovej časti.

Dátum konania: 18.5.2016 (9:35-10:20)
Miesto konania: priestory školy
Učiteľ: Mgr. Simona Škvarová
Počet žiakov: 9 (Michal Bartkovský, Adrián Bombara, Jozef Irha, Marek Marhefka, Martin Michna, Bianka Osipčáková, Sofia Palubová, Sarah Režnická, Kristián Talár)

mar 182016
 

6.ročník – Regionálna výchova
V rámci tejto témy sa žiaci dozvedeli o polohe, povrchu, členení Pienin a Zamaguria, získali vedomosti o podnebí a vodstve tohto nádherného kraja, o prírodných zaujímavostiach zapísaných v zozname UNESCO. V záver si žiaci svoje získané poznatky preverili v testovej časti, ktorú zvládli veľmi dobre.

Dátum konania: 18.3.2016 (9:35-10:20)
Miesto konania: priestory školy
Učiteľ: Mgr. Simona Škvarová
Počet žiakov: 11 (Ivana Dudláková, Dušan Habiňák, Kristína Habiňáková, Eva Irhová, Branislav Jendrejčák, Klaudia Krišáková, Adam Smoleň , Ján Šmajda, Šimon Šoltýs, Antónia Torbíková, Adrián Želonka)

mar 112016
 

6.ročník – Regionálna výchova
Cieľom tejto aktivity bolo pochopiť a spoznať spôsob života našich prastarých rodičov a ich každodenné činnosti. Žiaci sa týmto spôsobom dozvedeli ako naši predkovia kedysi žili, čo sme si z ich zvykov ponechali. Dozvedeli sa o pôvode a vzniku dreveníc, ktorých je v týchto sledovaných obciach neúrekom. Prezentácia je doplnená aj o rôzne zaujímavé videá, pohľad do vnútra drevenice. V závere si žiaci svoje získané vedomosti overili v krátkom kvíze.

Dátum konania: 11.3.2016 (9:35-10:20)
Miesto konania: priestory školy
Učiteľ: Mgr. Simona Škvarová
Počet žiakov: 12 (Ivana Dudláková, Dušan Habiňák, Kristína Habiňáková, Branislav Jendrejčák, Klaudia Krišáková, Ján Mačutek, Adam Pier, Adam Smoleň , Ján Šmajda, Šimon Šoltýs, Antónia Torbíková, Adrián Želonka)

jan 152016
 

5.ročník – Regionálna výchova
Pomocou interaktívneho modulu Zamagurie a Pieniny, ktorý bol premietaný žiakom prostredníctvom interaktívnej tabule, mali žiaci možnosť lepšie vnímať problematiku Zamaguria. Ukážky obrázkov a textových informácií podnietili u žiakov živší záujem o učenie sa, textová časť modulu slúžila žiakom ako podklad pre písanie poznámok a mieru svojich vedomostí zistili v záverečnej fáze vyučovacej hodiny prostredníctvom testu, ktorý im zároveň zhodnotil percentuálnu úspešnosť riešenia úloh.

Dátum konania: 15.1.2016 (11:25-12:10)
Miesto konania: priestory školy
Učiteľ: Mgr. Katarína Štefaňáková
Počet žiakov: 9 (Michal Bartkovský, Adrián Bombara, Jozef Irha, Marek Marhefka, Martin Michna, Bianka Osipčáková, Sofia Palubová, Sarah Režnická, Kristián Talár)

dec 122014
 

6. ročník – Regionálna výchova
Na vyučovacej hodine, ktorá bola zameraná priblížiť žiakom bývanie našich predkov, som využila daný modul premietnutý na interaktívnej tabuli. Žiaci získali poznatky o bývaní, stavbe dreveníc a ich pomenovania v goralčine.
V záverečnej fixačnej časti hodiny som využila aj pracovný list. Vypracovaním pracovného listu som dostala spätnú väzbu učiva.

Dátum konania: 12.12.2014 (10:35-11:20)
Miesto konania: priestory školy
Učiteľ: Mgr. Mária Gondeková
Počet žiakov: 15 (Eva Bednarčáková, Ján Duda, Matej Duda, Viera Džurňáková, Branislav Habiňák, Viktória Habiňáková, Vladimíra Habiňáková, František Irha, Filip Krišák, Dávid Krišák, Andrea Maniaková, Jozef Michna, Bibiána Režnická, František Zemjánek, Lukáš Želonka)

nov 212014
 

6. ročník – Regionálna výchova
Na vyučovacej hodine, ktorá bola zameraná na priblíženie žiakom ľudovej architektúry nášho regiónu, som využila daný modul premietnutý na interaktívnej tabuli. Žiaci získali poznatky nielen z ľudovej architektúry ale aj z pomenovaní v goralčine.

Dátum konania: 21.11.2014 (10:35-11:20)
Miesto konania: priestory školy
Učiteľ: Mgr. Mária Gondeková
Počet žiakov: 15 (Eva Bednarčáková, Ján Duda, Matej Duda, Viera Džurňáková, Branislav Habiňák, Viktória Habiňáková, Vladimíra Habiňáková, František Irha, Filip Krišák, Dávid Krišák, Andrea Maniaková, Jozef Michna, Bibiána Režnická, František Zemjánek, Lukáš Želonka)

nov 142014
 

6. ročník – Regionálna výchova
Náš školský vzdelávací program sme doplnili regionálnou výchovou, kde sa učíme okrem iného o živote predkov v našom regióne. Na vyučovacej hodine, ktorá bola zameraná na priblíženie žiakom náradia používaného pri prácach v poľnohospodárstve aj v domácnosti, som využila daný modul premietnutý na interaktívnej tabuli. Žiaci získali poznatky nielen z poznania náradia ale aj z ich pomenovania v goralčine. V záverečnej fixačnej časti hodiny som využila aj pracovný list. Vypracovaním pracovného listu som dostala spätnú väzbu učiva.

Dátum konania: 14.11.2014 (10:35-11:20)
Miesto konania: priestory školy
Učiteľ: Mgr. Mária Gondeková
Počet žiakov: 15 (Eva Bednarčáková, Ján Duda, Matej Duda, Viera Džurňáková, Branislav Habiňák, Viktória Habiňáková, Vladimíra Habiňáková, František Irha, Filip Krišák, Dávid Krišák, Andrea Maniaková, Jozef Michna, Bibiána Režnická, František Zemjánek, Lukáš Želonka)

apr 242014
 

6. ročník – Regionálna výchova
Počas vyučovacej hodiny sa žiaci bližšie oboznámili s rôznymi druhmi výtvarného umenia a pri tejto príležitosti sme na ukážku použili aj modul Výtvarné umenie. Na základe vizuálnych ukážok si žiaci urobili obraz o rôznych formách umenia. V závere hodiny sme sa pokúsili sformulovať základné body týkajúce sa jednotlivých druhov umenia a v testovej časti si žiaci nakoniec preverili nadobudnuté vedomosti.

Dátum konania: 24.4.2014 (12:15-13:00)
Miesto konania: priestory školy
Učiteľ: Mgr. Monika Glevaňáková
Počet žiakov: 13 (Ondrej Čenščák, Patrik Duda, Samuel Duda, Marek Habiňák, Ján Irha, Marek Lainda, Tomáš Michna, Sebastian Nedoroščík, Adrián Novotný, Vanesa Palubová, Dávid Režnický, Mária Šromovská, Mária Zemjánková)