5. ročník

jún 142017
 

5. ročník – Anglický jazyk
Na hodine anglického jazyka sme využili priestory školského altánku, aby sme spríjemnili a oživili vyučovanie. Pri opakovaní učiva opis osôb a vecí žiaci hravou a nenásilnou formou zopakovali danú tému, pri jednotlivých úlohách využili rôzne techniky, napríklad kreslenie, pantomímu, ukazovanie, slovný opis.

Dátum konania: 14.6.2017 (8:40-9:25)
Miesto konania: priestory školy
Učiteľ: Mgr. Simona Križová
Počet žiakov: 13 (Viktor Bartkovský, Mária Bednarčíková, Sofia Čenščáková, Filip Duda, Ráchel Dudová, Filip Habiňák, Maroš Hadidom, Bibiána Jendrejčáková, Marko Marek, Lukáš Nedoroščík, Lea Nedoroščíková, Nikola Novotná, Tímea Režnická)

jún 132017
 

5. ročník – Biológia
Po zapnutí interaktívnej tabule boli žiaci oboznámení s témou a cieľmi hodiny. Nové učivo o lúčnych a poľných cicavcoch vizuálne doplnil interaktívny modul s názvom Cicavce, ktorý bol vypracovaný v programe Captivate. Pomocou modulu vizuálne sledovali problematiku stavby tela, pokrývky, života. Po zopakovaní témy si žiaci na podklade modulu individuálne vypracovávali pracovný list vytvorený k tejto problematike. V závere vyučovacej hodiny žiaci spoločným úsilím odpovedali na jednotlivé otázky, ktoré sa nachádzali v testovej časti interaktívneho modulu. Ich hlasovanie bolo vyjadrené percentuálnym zastúpením úspešnosti riešenia. Použitie modernej učebnej pomôcky prispelo k efektívnejšej výučbe hodiny biológie v piatom ročníku.

Dátum konania: 13.6.2017 (8:40-9:25)
Miesto konania: priestory školy
Učiteľ: Mgr. Katarína Štefaňáková
Počet žiakov: 13 (Viktor Bartkovský, Mária Bednarčíková, Sofia Čenščáková, Filip Duda, Ráchel Dudová, Filip Habiňák, Maroš Hadidom, Bibiána Jendrejčáková, Marko Marek, Lukáš Nedoroščík, Lea Nedoroščíková, Nikola Novotná, Tímea Režnická)

jún 092017
 

5. ročník – Geografia
Témou vyučovacej hodiny boli Pamiatky UNESCO vo svete a na Slovensku, pričom sa pri vysvetľovaní učiva využil prostredníctvom interaktívnej tabule modul s rovnomenným názvom. Žiaci detailne sledovali typy pamiatok UNESCO na rôznych svetadieloch a ľahšie si zapamätali konkrétne príklady pamiatok. Po vysvetlení témy si prostredníctvom teoretickej časti modulu zaznačili do zošitov poznámky a po zopakovaní témy hodiny si opäť do zošitov zapisovali odpovede testovej časti modulu. Zistili tak, do akej miery si osvojili prebraté učivo.

Dátum konania: 9.6.2017 (11:25-12:10)
Miesto konania: priestory školy
Učiteľ: Mgr. Katarína Štefaňáková
Počet žiakov: 12 (Mária Bednarčíková, Sofia Čenščáková, Filip Duda, Ráchel Dudová, Filip Habiňák, Maroš Hadidom, Bibiána Jendrejčáková, Marko Marek, Lukáš Nedoroščík, Lea Nedoroščíková, Nikola Novotná, Tímea Režnická)

jún 092017
 

5. ročník – Biológia
Po zapnutí interaktívnej tabule boli žiaci oboznámení s témou a cieľmi hodiny. Upevňovanie učiva a prácu s pracovným listom o vtákoch polí a lúk vizuálne doplnil interaktívny modul s názvom Vtáky, ktorý bol vypracovaný v programe Captivate. Pomocou modulu vizuálne sledovali problematiku vtáctva a jeho biotopoch, ako aj ich zaujímavostí. Po zopakovaní témy si žiaci na podklade modulu individuálne vypracovávali pracovný list vytvorený k tejto problematike. V závere vyučovacej hodiny žiaci spoločným úsilím odpovedali na jednotlivé otázky, ktoré sa nachádzali v testovej časti interaktívneho modulu. Ich hlasovanie bolo vyjadrené percentuálnym zastúpením úspešnosti riešenia. Použitie modernej učebnej pomôcky prispelo k efektívnejšej výučbe hodiny biológie v piatom ročníku.

Dátum konania: 9.6.2017 (10:35-11:20)
Miesto konania: priestory školy
Učiteľ: Mgr. Katarína Štefaňáková
Počet žiakov: 12 (Mária Bednarčíková, Sofia Čenščáková, Filip Duda, Ráchel Dudová, Filip Habiňák, Maroš Hadidom, Bibiána Jendrejčáková, Marko Marek, Lukáš Nedoroščík, Lea Nedoroščíková, Nikola Novotná, Tímea Režnická)

máj 162017
 

5. ročník – Geografia
Problematiku ochrany prírody a národných parkov žiaci vnímali prostredníctvom interaktívneho modulu s rovnomenným názvom – Ochrana prírody. Ukážky obrázkov a textových informácií podnietili u žiakov živší záujem o učenie sa, textová časť modulu slúžila žiakom ako podklad pre písanie poznámok. Spoje nadobudnuté vedomosti z hodiny si v závere preverili pomocou testu, ktorý im percentuálne vyhodnotil mieru ich získaných vedomostí.

Dátum konania: 16.5.2017 (9:35-10:20)
Miesto konania: priestory školy
Učiteľ: Mgr. Katarína Štefaňáková
Počet žiakov: 13 (Viktor Bartkovský, Mária Bednarčíková, Sofia Čenščáková, Filip Duda, Ráchel Dudová, Maroš Hadidom, Bibiána Jendrejčáková, Marko Marek, Lukáš Nedoroščík, Lea Nedoroščíková, Nikola Novotná, Tímea Režnická, )

apr 252017
 

5. ročník – Geografia
Po zapnutí interaktívnej tabule boli žiaci oboznámení s témou a cieľmi hodiny. Upevňovanie učiva a prácu s pracovným listom o rozmanitých krajinách Zeme vizuálne doplnil interaktívny modul s rovnomenným názvom, ktorý bol vypracovaný v programe Captivate. Pomocou modulu vizuálne sledovali problematiku krajín rôznych podnebných pásem a ich zaujímavostí. Po zopakovaní témy si žiaci na podklade modulu individuálne vypracovávali pracovný list vytvorený k tejto problematike. V závere vyučovacej hodiny žiaci spoločným úsilím odpovedali na jednotlivé otázky, ktoré sa nachádzali v testovej časti interaktívneho modulu. Ich hlasovanie bolo vyjadrené percentuálnym zastúpením úspešnosti riešenia. Použitie modernej učebnej pomôcky prispelo k efektívnejšej výučbe hodiny geografie v piatom ročníku.

Dátum konania: 25.4.2017 (9:35-10:20)
Miesto konania: priestory školy
Učiteľ: Mgr. Katarína Štefaňáková
Počet žiakov: 12 (Viktor Bartkovský, Mária Bednarčíková, Sofia Čenščáková, Filip Duda, Ráchel Dudová, Filip Habiňák, Maroš Hadidom, Bibiána Jendrejčáková, Marko Marek, Lukáš Nedoroščík, Lea Nedoroščíková, Tímea Režnická)

apr 112017
 

5. ročník – Geografia
Na hodine sme sa tentokrát so žiakmi zamerali na krajiny studeného podnebného pásma – tundry a polárne krajiny – to Arktídu a Antarktídu. Pomocou zapnutej interaktívnej tabule žiaci získavali informácie o týchto ľadových končinách našej Zeme nielen počúvaním výkladu, ale poukázaním na jednotlivé obrázky týkajúce sa týchto oblastí Zeme. V závere hodiny si žiaci mali možnosť overiť, do akej miery zvládli učivo. Do rúk dostali hlasovacie zariadenia a nimi hlasovali za svoje odpovede v testovej časti modulu, ktorý im automaticky vyhodnotil správnosť odpovedí.

Dátum konania: 11.4.2017 (9:35-10:20)
Miesto konania: priestory školy
Učiteľ: Mgr. Katarína Štefaňáková
Počet žiakov: 12 (Viktor Bartkovský, Mária Bednarčíková, Sofia Čenščáková, Filip Duda, Ráchel Dudová, Filip Habiňák, Maroš Hadidom, Bibiána Jendrejčáková, Marko Marek, Lukáš Nedoroščík, Lea Nedoroščíková, Nikola Novotná)

apr 112017
 

5. ročník – Biológia
Pomocou interaktívneho modulu Cicavce, ktorý bol premietaný žiakom prostredníctvom interaktívnej tabule, mali žiaci možnosť lepšie vnímať problematiku cicavcov žijúcich vo vodnom prostredí. Ukážky obrázkov a textových informácií podnietili u žiakov živší záujem o učenie sa, textová časť modulu slúžila žiakom ako podklad pre písanie poznámok a mieru svojich vedomostí zistili v záverečnej fáze vyučovacej hodiny prostredníctvom testu, ktorý im zároveň zhodnotil percentuálnu úspešnosť riešenia úloh.

Dátum konania: 11.4.2017 (8:40-9:25)
Miesto konania: priestory školy
Učiteľ: Mgr. Katarína Štefaňáková
Počet žiakov: 12 (Viktor Bartkovský, Mária Bednarčíková, Sofia Čenščáková, Filip Duda, Ráchel Dudová, Filip Habiňák, Maroš Hadidom, Bibiána Jendrejčáková, Marko Marek, Lukáš Nedoroščík, Lea Nedoroščíková, Nikola Novotná)

apr 102017
 

5. ročník – Slovenský jazyk
Na hodine sme využili modul Ohýbanie podstatných a prídavných mien. Žiaci si ho pozreli na interaktívnej tabuli a vypracovali aj testové otázky. Dozvedeli sa, nakoľko ovládajú poznatky z danej témy. Nasledovali pravopisné cvičenia, v ktorých aplikovali svoje vedomosti.

Dátum konania: 10.4.2017 (7:45-8:30)
Miesto konania: priestory školy
Učiteľ: Mgr. Zuzana Poláčková
Počet žiakov: 12 (Viktor Bartkovský, Mária Bednarčíková, Sofia Čenščáková, Ráchel Dudová, Filip Habiňák, Maroš Hadidom, Bibiána Jendrejčáková, Marko Marek, Lukáš Nedoroščík, Lea Nedoroščíková, Nikola Novotná, Tímea Režnická)

apr 072017
 

5. ročník, 6. ročník, 7. ročník – Telesná a športová výchova
Počas vyučovania florbalu žiaci získali vedomosti o vzniku tohto športu. Zároveň boli informovaní, čo všetko obsahuje výstroj hráča a brankára, aké sú práva a povinnosti každého hráča, za čo sa udeľujú tresty. V závere hodiny si žiaci získané vedomosti overili v krátkom kvíze.

Dátum konania: 7.4.2017 (12:15-13:00)
Miesto konania: priestory školy
Učiteľ: Mgr. Simona Križová
Počet žiakov: 20 (Filip Duda, Filip Habiňák, Maroš Hadidom, Marko Marek, Michal Bartkovský, Adrián Bombara, Jozef Irha, Marek Marhefka, Martin Michna, Kristián Talár, Dušan Habiňák, Matej Harendarčík, Branislav Jendrejčák, Ján Mačutek, Adam Pier, Adam Smoleň , Ján Šmajda, Šimon Šoltýs, Ján Zemjánek, Adrián Želonka)