Mgr. Katarína Štefaňáková

sep 082017
 

9. ročník – Náboženstvo
Na hodine náboženstva žiaci pracovali v rámci IKT aj s interaktívnu tabuľou, na ktorej sa im otvoril modul Sviatky Panny Márie, v ktorom tému dopĺňala časť o narodení Panny Márie. Zvlášť tejto problematike bola venovaná veľká pozornosť žiakov. Následne, po prebratí učiva, si žiaci preverili mieru svojich vedomostí v interaktívnom teste v závere vyučovacej pomôcky, ktorý im automaticky percentuálne vyhodnotil správnosť ich odpovedí.

Dátum konania: 8.9.2017 (10:35-11:20)
Miesto konania: priestory školy
Učiteľ: Mgr. Katarína Štefaňáková
Počet žiakov: 11 (Eva Bednarčíková, Ján Duda, Matej Duda, Viera Džurňáková, Viktória Habiňáková, Vladimíra Habiňáková, František Irha, Dávid Krišák, Filip Krišák, Adrea Maniaková, Lukáš Želonka)

sep 082017
 

8. ročník – Náboženstvo
Na vyučovacej hodine náboženstva žiaci pracovali v rámci IKT aj s interaktívnu tabuľou, na ktorej sa im otvoril modul Sviatky Panny Márie, v ktorom tému dopĺňala časť o narodení Panny Márie. Zvlášť tejto problematike bola venovaná veľká pozornosť žiakov. Následne, po prebratí učiva, si žiaci preverili mieru svojich vedomostí v interaktívnom teste v závere vyučovacej pomôcky, ktorý im automaticky percentuálne vyhodnotil mieru ich vedomostí z vyučovacej hodiny.

Dátum konania: 8.9.2017 (9:35-10:20)
Miesto konania: priestory školy
Učiteľ: Mgr. Katarína Štefaňáková
Počet žiakov: 14 (Ivana Dudláková, Branislav Habiňák, Dušan Habiňák, Marek Habiňák, Matej Harendarčík, Eva Irhová, Ján Mačutek, Jozef Michna, Adam Pier, Ján Šmajda, Šimon Šoltýs, Antónia Torbíková, Ján Zemjánek, Adrián Želonka)

jún 222017
 

9. ročník – Geografia
Po prebratí učiva o Slovensku si žiaci 9. ročníka stručne zopakovali všetky informácie o našej krajine, mieru vedomostí si zhodnotili v záverečnej testovej forme modulu, ktorý im vyhodnotil správnosť odpovedí a percentuálne vyjadril správnosť riešených úloh. Interaktívny modul ich tak podnietil k systematickosti a upevneniu učiva.

Dátum konania: 22.6.2017 (8:40-9:25)
Miesto konania: priestory školy
Učiteľ: Mgr. Katarína Štefaňáková
Počet žiakov: 8 (Ondrej Čenščák, Patrik Duda, Samuel Duda, Ján Irha, Marek Lainda, Tomáš Michna, Sebastián Nedoroščík, Mária Šromovská)

jún 132017
 

5. ročník – Biológia
Po zapnutí interaktívnej tabule boli žiaci oboznámení s témou a cieľmi hodiny. Nové učivo o lúčnych a poľných cicavcoch vizuálne doplnil interaktívny modul s názvom Cicavce, ktorý bol vypracovaný v programe Captivate. Pomocou modulu vizuálne sledovali problematiku stavby tela, pokrývky, života. Po zopakovaní témy si žiaci na podklade modulu individuálne vypracovávali pracovný list vytvorený k tejto problematike. V závere vyučovacej hodiny žiaci spoločným úsilím odpovedali na jednotlivé otázky, ktoré sa nachádzali v testovej časti interaktívneho modulu. Ich hlasovanie bolo vyjadrené percentuálnym zastúpením úspešnosti riešenia. Použitie modernej učebnej pomôcky prispelo k efektívnejšej výučbe hodiny biológie v piatom ročníku.

Dátum konania: 13.6.2017 (8:40-9:25)
Miesto konania: priestory školy
Učiteľ: Mgr. Katarína Štefaňáková
Počet žiakov: 13 (Viktor Bartkovský, Mária Bednarčíková, Sofia Čenščáková, Filip Duda, Ráchel Dudová, Filip Habiňák, Maroš Hadidom, Bibiána Jendrejčáková, Marko Marek, Lukáš Nedoroščík, Lea Nedoroščíková, Nikola Novotná, Tímea Režnická)

jún 092017
 

5. ročník – Geografia
Témou vyučovacej hodiny boli Pamiatky UNESCO vo svete a na Slovensku, pričom sa pri vysvetľovaní učiva využil prostredníctvom interaktívnej tabule modul s rovnomenným názvom. Žiaci detailne sledovali typy pamiatok UNESCO na rôznych svetadieloch a ľahšie si zapamätali konkrétne príklady pamiatok. Po vysvetlení témy si prostredníctvom teoretickej časti modulu zaznačili do zošitov poznámky a po zopakovaní témy hodiny si opäť do zošitov zapisovali odpovede testovej časti modulu. Zistili tak, do akej miery si osvojili prebraté učivo.

Dátum konania: 9.6.2017 (11:25-12:10)
Miesto konania: priestory školy
Učiteľ: Mgr. Katarína Štefaňáková
Počet žiakov: 12 (Mária Bednarčíková, Sofia Čenščáková, Filip Duda, Ráchel Dudová, Filip Habiňák, Maroš Hadidom, Bibiána Jendrejčáková, Marko Marek, Lukáš Nedoroščík, Lea Nedoroščíková, Nikola Novotná, Tímea Režnická)

jún 092017
 

5. ročník – Biológia
Po zapnutí interaktívnej tabule boli žiaci oboznámení s témou a cieľmi hodiny. Upevňovanie učiva a prácu s pracovným listom o vtákoch polí a lúk vizuálne doplnil interaktívny modul s názvom Vtáky, ktorý bol vypracovaný v programe Captivate. Pomocou modulu vizuálne sledovali problematiku vtáctva a jeho biotopoch, ako aj ich zaujímavostí. Po zopakovaní témy si žiaci na podklade modulu individuálne vypracovávali pracovný list vytvorený k tejto problematike. V závere vyučovacej hodiny žiaci spoločným úsilím odpovedali na jednotlivé otázky, ktoré sa nachádzali v testovej časti interaktívneho modulu. Ich hlasovanie bolo vyjadrené percentuálnym zastúpením úspešnosti riešenia. Použitie modernej učebnej pomôcky prispelo k efektívnejšej výučbe hodiny biológie v piatom ročníku.

Dátum konania: 9.6.2017 (10:35-11:20)
Miesto konania: priestory školy
Učiteľ: Mgr. Katarína Štefaňáková
Počet žiakov: 12 (Mária Bednarčíková, Sofia Čenščáková, Filip Duda, Ráchel Dudová, Filip Habiňák, Maroš Hadidom, Bibiána Jendrejčáková, Marko Marek, Lukáš Nedoroščík, Lea Nedoroščíková, Nikola Novotná, Tímea Režnická)

máj 162017
 

5. ročník – Geografia
Problematiku ochrany prírody a národných parkov žiaci vnímali prostredníctvom interaktívneho modulu s rovnomenným názvom – Ochrana prírody. Ukážky obrázkov a textových informácií podnietili u žiakov živší záujem o učenie sa, textová časť modulu slúžila žiakom ako podklad pre písanie poznámok. Spoje nadobudnuté vedomosti z hodiny si v závere preverili pomocou testu, ktorý im percentuálne vyhodnotil mieru ich získaných vedomostí.

Dátum konania: 16.5.2017 (9:35-10:20)
Miesto konania: priestory školy
Učiteľ: Mgr. Katarína Štefaňáková
Počet žiakov: 13 (Viktor Bartkovský, Mária Bednarčíková, Sofia Čenščáková, Filip Duda, Ráchel Dudová, Maroš Hadidom, Bibiána Jendrejčáková, Marko Marek, Lukáš Nedoroščík, Lea Nedoroščíková, Nikola Novotná, Tímea Režnická, )

máj 122017
 

8. ročník – Biológia
Nová vyučovacia hodina sa opäť niesla s využitím interaktívnej tabule. Nové učivo o ekosystémoch vizuálne doplnil interaktívny modul s rovnomenným názvom, ktorý bol vypracovaný v programe Captivate. Pomocou modulu vizuálne sledovali problematiku druhov ekosystémov, ich rozmiestnenia na Zemi a zvláštnostiach, ktoré ich diferencujú od ostatných. Po zopakovaní témy si žiaci na podklade modulu individuálne vypracovávali pracovný list vytvorený k tejto problematike. V závere vyučovacej hodiny žiaci spoločným úsilím odpovedali na jednotlivé otázky, ktoré sa nachádzali v testovej časti interaktívneho modulu. Ich hlasovanie bolo vyjadrené percentuálnym zastúpením úspešnosti riešenia.

Dátum konania: 12.5.2017 (12:15-13:00)
Miesto konania: priestory školy
Učiteľ: Mgr. Katarína Štefaňáková
Počet žiakov: 15 (Eva Bednarčíková, Ján Duda, Matej Duda, Viera Džurňáková, Branislav Habiňák, Marek Habiňák, Viktória Habiňáková, Vladimíra Habiňáková, František Irha, Dávid Krišák, Filip Krišák, Adrea Maniaková, Jozef Michna, Bibiána Režnická, Lukáš Želonka)

apr 252017
 

5. ročník – Geografia
Po zapnutí interaktívnej tabule boli žiaci oboznámení s témou a cieľmi hodiny. Upevňovanie učiva a prácu s pracovným listom o rozmanitých krajinách Zeme vizuálne doplnil interaktívny modul s rovnomenným názvom, ktorý bol vypracovaný v programe Captivate. Pomocou modulu vizuálne sledovali problematiku krajín rôznych podnebných pásem a ich zaujímavostí. Po zopakovaní témy si žiaci na podklade modulu individuálne vypracovávali pracovný list vytvorený k tejto problematike. V závere vyučovacej hodiny žiaci spoločným úsilím odpovedali na jednotlivé otázky, ktoré sa nachádzali v testovej časti interaktívneho modulu. Ich hlasovanie bolo vyjadrené percentuálnym zastúpením úspešnosti riešenia. Použitie modernej učebnej pomôcky prispelo k efektívnejšej výučbe hodiny geografie v piatom ročníku.

Dátum konania: 25.4.2017 (9:35-10:20)
Miesto konania: priestory školy
Učiteľ: Mgr. Katarína Štefaňáková
Počet žiakov: 12 (Viktor Bartkovský, Mária Bednarčíková, Sofia Čenščáková, Filip Duda, Ráchel Dudová, Filip Habiňák, Maroš Hadidom, Bibiána Jendrejčáková, Marko Marek, Lukáš Nedoroščík, Lea Nedoroščíková, Tímea Režnická)

apr 112017
 

6. ročník – Biológia
Po zapnutí interaktívnej tabule a následne module vypracovanom v programe Captivate zobrazujúcom tematiku kvitnúcich rastlín, sme spoločne so žiakmi nielen opakovali stavbu rastlín, ale dôraz sme kládli aj na generatívny orgán rastliny a kvet. Problematiku detailne zobrazoval interaktívny modul, ktorý podnietil u žiakov vyšší záujem o preberanú tému. Po vysvetlení témy si žiaci na podklade modulu zapísali do zošitov poznámky, spoločne sme si zopakovali informácie z hodiny a následne žiaci dostali do rúk hlasovacie zariadenia, ktorými individuálnou formou zodpovedali hlasovaním za jednotlivé úlohy, ktoré sa nachádzali v testovej časti interaktívneho modulu. Výsledky ich hlasovania boli ohodnotené motivačnými známkami.

Dátum konania: 11.4.2017 (11:25-12:10)
Miesto konania: priestory školy
Učiteľ: Mgr. Katarína Štefaňáková
Počet žiakov: 9 (Michal Bartkovský, Adrián Bombara, Jozef Irha, Marek Marhefka, Martin Michna, Bianka Osipčáková, Sofia Palubová, Sarah Režnická, Kristián Talár)