8. ročník – Slovenský jazyk
Žiaci sa oboznámili so životom a dobou Ľudovíta Štúra premietnutím modulu Ľudovít Štúr na interaktívnej tabuli. Vypracovali sme testové úlohy. K riešeniam úloh, ktoré boli vypracované nesprávne sme si ešte raz našli v prezentácii. Vypracovali sme aj úlohy pripravené v prostredí FlowWorks, ktoré súviseli s témou.
Aktivity
Prehľad kľúčových udalostí a výsledkov činnosti uskutočnenej v rámci realizácie aktivít projektu
5. ročník, 6. ročník, 7. ročník – Telesná a športová výchova
Žiaci sa po rozcvičke venovali cvikom na posilňovanie svalstva celého tela. Využili pri tom: 1. Rotoped – posilňovanie svalstva dolných končatín. 2. Posilňovač rebound – posilňovanie brušného a chrbtového svalstva. 3. Eliptický trenažér – získavanie fyzickej kondície. 4. Vibromasážny stroj – uvoľnenie svalstva celého tela.
8. ročník, 9. ročník – Telesná a športová výchova
Vyučovacia hodina bola zameraná na posilňovanie svalstva celého tela. Na posilňovanie žiaci využili rôzne sady činiek. Na tyč činky sa naložili závažia s hmotnosťou 1,25 kg z oboch strán. Postupne sa pridávali závažia podľa fyzickej zdatnosti žiakov. Počas hodiny žiaci využili aj iné stroje zamerané na precvičovanie celého tela a to: rotoped, posilňovač rebound, eliptický trenažér a vibromasážny stroj.
5. ročník, 6. ročník, 7. ročník, 8. ročník, 9. ročník – Telesná a športová výchova
Na vyučovacej hodine žiačky posilňovali brušné a chrbtové svalstvo, ruky a nohy na lavici bench. Postupne sa žiačky striedali aj na stepperi, ktorý je určený na klasické steppovanie s pridaním pohybu do strán. Meradlo postupne zobrazuje čas cvičenia, počet krokov a kalórie.
9. ročník – Fyzika
V rámci hodiny zameranej na upevňovanie vedomostí z tematického celku Magnetické vlastnosti látok bol využitý interaktívny modul Magnetizmus.
Žiaci si najprv zopakovali informácie o magnetických vlastnostiach pomocou teoretickej časti modulu a neskôr pomocou individuálnej práce s testovou časťou modulu zistili mieru svojich vedomostí.
Test im vyhodnotil správnosť testových položiek automaticky, v závere zistili svoju percentuálnu úspešnosť v teste.
9. ročník – Náboženstvo
Na vyučovacej hodine žiaci pracovali s interaktívnou tabuľou, na ktorej sa im zobrazil modul vypracovaný v programe Captivate o jednotlivých sviatkoch Panny Márie. Dôraz bol kladený aj na modlitbu Panny Márie a to svätý ruženec. Počas vysvetľovania učiva žiaci sledovali modul, ktorý im vizuálne priblížil vysvetľovanú problematiku. Vo fixačnej fáze žiaci hlasovacím zariadením hlasovali za správnu odpoveď v testovej časti modulu, ktorý im následne vyhodnotil mieru ich správnych odpovedí.
4. ročník – Slovenský jazyk
V téme Vybrané slová po b – doplnenie si žiaci v expozičnej fáze zopakovali pomocou interaktívnej tabule a modulu Vybrané slová po b tieto vybrané slová. Pomocou obrázkov, vysvetlenia a testovej časti si žiaci upevnili to, čo sa v 3. ročníku naučili. Po tomto si žiaci v ďalšej časti hodiny mohli rozširovať vedomosti o doplnenie vybraných slov.
8. ročník – Dejepis
Na hodine dejepisu vyučujúca priblížila žiakom v úvodnej časti život a detstvo Napoleona Bonaparte.
Žiaci počas výkladu sledovali interaktívny modul o Napoleonovi Bonaparte, kde a s kým bojoval a ako končia jeho výboje.
Tento modul vyučujúca použila aj vo fixačnej fáze vyuč. hodiny a zároveň v testovej časti žiaci si preverili a upevnili svoje vedomosti.
Modul pre nich bol veľmi poučný lebo hneď si mohli overiť správnosť svojich odpovedi.
6. ročník – Technika
Počas preberania témy Technické výkresy sa využil modul VM0223 Technické výkresy altánku. Pomocou vizualizéra vyučujúci premietol žiakom technické výkresy altánku, priblížil im jednotlivé výkresy a žiaci sa ich takto učili čítať.
8. ročník – Náboženstvo
Na vyučovacej hodine žiaci pracovali s interaktívnou tabuľou, na ktorej sa im zobrazil modul vypracovaný v programe Captivate o jednotlivých sviatkoch Panny Márie. Dôraz bol kladený aj na modlitbu Panny Márie a to svätý ruženec. Počas vysvetľovania učiva žiaci sledovali modul, ktorý im vizuálne priblížil vysvetľovanú problematiku. Vo fixačnej fáze žiaci hlasovacím zariadením hlasovali za správnu odpoveď v testovej časti modulu, ktorý im následne vyhodnotil mieru ich správnych odpovedí.